En sağlam fıkra bilen buraya

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
80'lik ihtiyar 20 yaşındaki kıza aşık olur ve evlenirler.
Küçük kasabada büyük olay yaratan evlilik memnun mesut devam ederken bir yıl
sonra İhtiyar karısını doğum yapmak üzere hastaneye getirir!
Herkes şaşkınlık içindedir. Derken hemşire gelip adamı tebrik eder, "Bu
mükemmel birşey! Bu yaşta bunu nasıl başardınız?"
"Eee" der ihtiyar, "Motoru sıcak tutacaksın kızım!"
Ertesi yıl 80'lik ihtiyarın 20'lik karısı tekrar hamile kalır ve aynı
hastaneye gelirler. Hemşire yine büyük bir şaşkınlık içinde, "Tebrik ederim,
bu olağanüstü birşey!" deyince ihtiyar kıs kıs güler, "Sana söyledim. Motoru
sıcak tutacaksın!"
Bir sonraki yıl ihtiyarın karısı yine hamiledir ve karısı doğumhanede iken
gelen hemşire ihtiyara, "Vay be ne erkekmişsin!" der.
İhtiyar, "Motoru sıcak tutacaksın" diye cevap verince hemşire atılır:
"Eh artık yağı değiştirsen iyi olacak. Bu defaki zenci!" :king:
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Bende neden Brezilyalılara benziyorum diyordum :). Demek oluyomuş arada sırada.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
:happyhippy:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
arkadasim annesinin kendisini zenci sutcuden peydahladigini savunuyo. bu ne yaa? :sunny:
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Zenci arkadaşınmı var :). E annesi babası beyaz kendisi zenciyse tüpcüyle bir alakası olabilir. Ama türkiye şartlarında zenci Tüpçü ve sütçü zor. Kim bir zenci vatandaşımızdan süt alırki. Belki futbolcudur. Colybaly vardı birzamanlar...
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
2 dakkada turk filmi yazdiniz ha. yok futbolcuymus yok bilmemneymis.
aslinda kimden oldugunun ne onemi var ki? yani olmusun iste daha ne. ha sutcu adam ha temizlikci kadin. sonucta baban B. Gates mi? diil.
Bitti!
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
her sabah sut servisi yapan adami tanimayacak kadar kentlesmedik daha...
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
FIKRA

Komutan emir-erini cagirmis :
>>> > > > >"Bana derhal bir lazer yazici bul!"
>>> > > > >"Emredersin komutanim" deyip firlamis emir-eri...
>>> > > > >Ve uc dakika sonra yaninda baska bir erle beraber
>>> > >komutanin
>>> > >karsisina
>>> > > > >dikilmis...
>>> > > > >"Komutanim ! Bu hem Laz, hem de er... Okumasi
>>> > >yazmasi da var."
>>> > > > > Komutan:
>>> > > > >"İyi ki scanner istemedik !"

:cherry: :cherry: askerlik işte...
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
bu hiç hoşlanmadığım fıkrayı burda gördüğüme çok şaşırdım valla :joker:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 May 2004
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Scanner istese ne olurdu ki?
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
scanner hueuhue fallaha ne olur du
en iyisi cıtır yazmis o cevaplasın bunu huehuue
 
Katılım
17 Şub 2004
Mesajlar
114
Yaşlıca, ancak kadınların yaşlanabileceği kadar yaşlı bir hanıma bir türlü teşhis konulamıyor. Kadıncağız yirmi sekiz gündür hastahanede yatmakta ve hiç bir sonuç yok. Belki dikkatinizi çekmiştir, üniversite hastahanelerinde garip bir hiyerarşi vardır. Ord. Prof. başta, arkasında Doç'lar, sonrasında başasistanlar ve bir iki parlak öğrenci üçgen düzende "Vizitlere" uçarak giderler. Yine böyle bir gün ve tüm kadro hastanın başında. Ord. Prof sorar:
-Radyolojik tetkikler? Hemen filmler ışıklı panoya yerleştirilir.
Sert ve kararlı bir ses:
-EKG? Derhal "Trase" hocanın önüne serilir…
-Eforlusu? O da hemen açılır hocanın önüne...
-Laboratuvar tetkikleri? Her şey önceden hazırlanmıştır.
-Elektroansefalografi?
-Buyrun hocam.
-Emar?
-Dışarıda çektirilmiş!.. Emar da konulur büyük patronun önüne.
-Sintigrafi? Anjiyo?... derken büyük şef sorar :
-Scan oldu mu ?
Kadından gelen cılız bir ses :
-Bi onu yapmadılar !
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
o lazın buralı oldugu nerden belli:)
temel babaannesine mektup yazmış..
-- babaanneciğim benim acele oraya gelmemi (izine) istiyorsan sana mektupla yolladıgım şeyin pimini çek..(el bombası) :cherry: :cherry:
bizim temel işte..
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
yine bir gunadamın biri kahveye girer.
--- ""ahmet kim burda "" diye bagırır..
---ses yok. tekrar bagırır..
---yine ses yok. 3. bagırmasında ufak tefek cılız birisi ayaga kalkar
--""benim "" der... adam onu bir güzel haşlar ve çıkar gider.. adama eğilip kardeş seni acile götürelimmi derler. adam yavaş yavaş konuşarak.
--- ula bırakın hastahaneyide enayiyi nasıl kandırdım ama benim adım ahmet değil temel
:cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birinci fıkraya cevap : scan - er derler.
ikinci , o da güzeldi..lazlar adları üstünde.. :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
lzlar dunyada birincidirler.. fıkra uzmanları mubarek.
temel ile uzun bır aradan sonra hapıshaneden cıkarlar..
durdun helıkopter gorur ve temele sorar bu nedir..
oda hemen bilmişlik yaparak. olsa olsa 1000 yasında bir sinek olur der:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Haz 2004
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cıtıra cevap :

gerçek hayat ile fıkradaki hayat farklıdır

bunu herkes bilsin

fıkralar hayatın renklenmesi içindir

gerçek hayatı kesinlikle yansıtmazlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst