En iyisi hangisi

Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
selam arkadaşlar motor alıcam..ama kararsız kaldım..Kuba Çita Kanuni, Windy S 150 ,mondial drift..bu üçünden birini alıcam ama hangisi karar veremedim biraz kalıplıyım motor ufak kalmasın istiyorum altımda yardımlarınızı bekliyorum ;)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Hangisinin servisi garantilik bi işin olduğu zaman hortlak görmüş adam gibi davranmıyorsa onu al..
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Windys 150 üstten eksantrik liymiş ama genede titriyor deniliyor ve o kasayıda 150 lik kaldırmıyor deniliyor
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
bence gıdıp bunların sıfır yerıne temız bı yamaha ybr veya cbf alabılırsın ama takdır senın karar senın . benımkısı sadece kucuk bır tavsıye.
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
Bizim buralarda servis ne gezsin :D yok buralarda servis normal tamirciye götürmek zorundasın..Kanuni alan bi tanıdığım var memnun ama çitalarla 140 gördüm diyenler var ben inanmıyorum o kadar gideceğine ama size sormak istedim..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Bizim buralarda servis ne gezsin :D yok buralarda servis normal tamirciye götürmek zorundasın..Kanuni alan bi tanıdığım var memnun ama çitalarla 140 gördüm diyenler var ben inanmıyorum o kadar gideceğine ama size sormak istedim..
oralarda servis neyin yoksa eski püskü bi ybr ye bin derim yazık etme kendine ordaki servisleride zengin etme..kaç gayme bütcen var..
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
Valla kardeşim 700 lira aylık gelirim var lise öğrencisiyim ailemden para almıyorum..Peşinatını biriktirip taksitle almayı düşünüyorum
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Valla kardeşim 700 lira aylık gelirim var lise öğrencisiyim ailemden para almıyorum..Peşinatını biriktirip taksitle almayı düşünüyorum
2500 gayme para biriktir işini görecek bi ybr çok rahat alırsın..sonra zaten o olunca daha çok heves gelir daha çok biriktirirsin nerede oturuyorsun il ilçe
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
Benim amacım okula gitmek biraz uzak okulum..İzmir/Ödemişte oturuyorum aslında ufak bi ilçe değil ama servis yok malesef..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

yada arkadaşlar biraz daha para biriktirip tvs apache mi alsam yada ybr esd ?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
yada arkadaşlar biraz daha para biriktirip tvs apache mi alsam yada ybr esd ?
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Mh 125 Drift :cat:
Oraya 2.el ybr mi tvs mi cbf mi yazsan üzerine az daha koy sıfırını al derler
Sıfır ybr mi cbf mi tvs mi desen üzerine az daha koy yada 2.el cbr 125 cbr 250 sym 250 gibi modellere bak derler takma kafana sen hangisini canın istiyorsa onu al Kuba Çita hariç benim önceki Motorumdur kendisi 139cc 8.2 hp güç bakımından gariban ve Böbrek taşı döker o kadar sölim
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
Dedim ya kalıplıyım diye sanki drift çok ufak kalıcak altımda o yüzden çekiniyorum driftten
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Mh 125Drift, Windy s dende Çitadanda Ybr dende daha kalıblı Tvs ile hemen hemen aynı kalıpda yanılmıyorsam tvs biraz daha yüksek
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
tvs bana çok pahalı gelecek zaten..bide mondial ya ordan çekiniyorum
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
mondial drifte ybr amortisörü taktım yerden beya yükseldi...
buyrun.
.
dr0dc.jpg

boy tvs ile hemen hemen aynı
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sen sıfır çita al o ybr den 10 kt daha sağlamdır:king:
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
Kardeş çita çok klasik görüntüsü var tamam sağlam hızlı ama ben lise öğrencisiyim birazda görünüş önemli benim kafa iyice karıştı :D
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sen çitadan şaşma lise de manitalara şekil de yaparsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst