güncel
yeni bilgisayarım biraz kelepir olduğu için yine hepsini sırayla denedim. en son ie ve opera vardı. ie'de hızlı başlatma ve favori sayfalar çok kullanışlı değil. ayrıca pencere başı bomboş duruyor. fazla sekme açtığınızda sekmeler cücük gibi kalıyor. ama şu an en iyi performansa sahip. :cat:
opera büyük boyutlu videolarda sapıtmaya donmaya başlayınca, taa lamborcini verdiği dönemden sonra ilk defa yandex denedim. gerçekten düzeltmişler. kullanışlı, hızlı ama amele bilgisayar dostu. kasmıyor.
kelepir bilgisayarı olanlara yeni önerim yandex browser :rendeer: