En iyi internet Tarayıcı (Chrome-IE-Opera-Mozilla-Safari vs...)

En iyi Tarayıcı


  • Kullanılan toplam oy
    99
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
firefox_16.jpg
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
chrome kullanıyordum ancak surekli hata vermesi ve çökmesi beni tekrar mozıllaya çekti. Hepsının ayrı avantajlari ve dezavantajları var.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Vallahi ben en az 2,3 sekme açarak kullanıyorum İnterneti o yüzden Yeni sekmede King dir Mozilla Gerçi bana göre herşeyi ile iyi , Chrome bana çok basit geliyor ama Mozilla Böyle dolu dolu :p
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
bence chrome en sadece ve ayarları en iyi kontrol edilen chrome.. mozilla da kullandım bir sürü gereksiz uygulama var.. ekran kucuk kalıyor..
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
chrome son zamanlarda çok hata verip kapandı ben de firefox (mozilla) ya döndüm. rahatım yerinde.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Uzun zamandır chrome kullanıyorum vede hiç hata vermiyor internet explorer rezalet zaten firefoxda kötü ama operada iyiydi
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Mozilla neresi kötü imiş 7 senedir kullanıyorum çok fazla yüklenirsen çöküyor ama normal durumlarda 10 tane üst üste sekme açsam bile sorun yok

Datlı bu lafım sana :d

Menü çubuğu
Yer imi araç çubuğu
Eklenti çubuğunu iptal et

Chromenin bir iyi tarafını seviyorum oda farklı dildeki siteleri Türkçe diline çeviriyor
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Mozilla kendi çapında bir efsane olsa da chrome veya opera kadar kullanışlı değil ne yazık ki.

Aslında Maxthon kullanışlı olabilir baya ama uğraşmak lazım.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
güncel :p

yeni bilgisayarım biraz kelepir olduğu için yine hepsini sırayla denedim. en son ie ve opera vardı. ie'de hızlı başlatma ve favori sayfalar çok kullanışlı değil. ayrıca pencere başı bomboş duruyor. fazla sekme açtığınızda sekmeler cücük gibi kalıyor. ama şu an en iyi performansa sahip. :cat:

opera büyük boyutlu videolarda sapıtmaya donmaya başlayınca, taa lamborcini verdiği dönemden sonra ilk defa yandex denedim. gerçekten düzeltmişler. kullanışlı, hızlı ama amele bilgisayar dostu. kasmıyor.

kelepir bilgisayarı olanlara yeni önerim yandex browser :rendeer:
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
132
Yandex'in navigasyonunu kullandıktan sonra herşeyde Yandex diyesim geliyor :) Adamlar navigasyon işinde süperler :) Ama tarayıcı konusunda Chrome bir adım önde gibi :)
 
Katılım
14 Kas 2014
Mesajlar
82
Kesinlikle chrome diyorum, safaride kotu degil ama alışkanlık yok yoksa safariden de memnun olup ana browser yapan çok var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst