En ideal Motosiklet Hangi Türdür.

Hangi Motosiklet İdealdir

  • Sürati severim (Racing)

    Oy: 18 25.4%
  • Az yaksın, çok gitsin (CUP)

    Oy: 15 21.1%
  • Tork canavarı (Chopper)

    Oy: 17 23.9%
  • Gezintiye çıktım (Scooter)

    Oy: 12 16.9%
  • Abi işim var (Commuter)

    Oy: 9 12.7%

  • Kullanılan toplam oy
    71
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
yaw ıstanbulda oturuyorsan bence sahsi fikrim ss sacma...altı ustu kaç basabilcen ki ??
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Anket'in gidişatına göre; sürati sevenler çoğunlukta. Benzin zamları etkilemiyor demek ki:mrgreen:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ya ben racing seviyorum ama çok uzun yolda yoruyor.bazende kendimi dağa taşa vurmak istiyorum.hemde az yaksın istiyorum.hemde abi işim var:psanırım hepsinden birer tane almam gerekecek.çok para kazanmam lazım çookk..:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst