En ideal Motosiklet Hangi Türdür.

Hangi Motosiklet İdealdir

  • Sürati severim (Racing)

    Oy: 18 25.4%
  • Az yaksın, çok gitsin (CUP)

    Oy: 15 21.1%
  • Tork canavarı (Chopper)

    Oy: 17 23.9%
  • Gezintiye çıktım (Scooter)

    Oy: 12 16.9%
  • Abi işim var (Commuter)

    Oy: 9 12.7%

  • Kullanılan toplam oy
    71
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Amaçlar farklı olabilir, haliyle tercihler de, ama biz bir anket yapalım ve bu konuyu oylayalım.

1. Süratli motor iyidir.( Süpersport gibi)
2. Az yakan çok giden motosiklet iyidir (CUP gibi)
3. Motosiklet bir Tork canavar olmalı,(Harley vb. gibi)
4. "Yok abi ben hava almaya çıktım" (Scooter gibi) Ne diyorsunuz.
5. Abi işim var (Commuter, Kurye kardeşlerimizin gözdeleri))
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
kawasaki er-6f saydıklarına uygun bi motor hatta ta kendisi:queen::queen:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
hafta sonları gezecem gunluk bınecem uzun yol yapacam dıyorsan nekıt ve emduro hangısını begenırsen turkıye yollarında en ıyı makıma bunlar
bugun daha ıyı anladım bunları 500 6000 650 ccolarak bunlar yeter
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
99
bu petrol fiyatlarına bakarsak cc si düşük ama 250-400 llük bir enduro iyi bir alettir.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
Tamamen kullanım amacına göre değişir. Ben cruiser/chopper kategorisi dahilindeki motorları yeğlerim. Çünkü uzun ve rahat yolculukları seviyorum. Racing modelleri bence pistler için uygun. Onları yolda görünce biraz garipsiyorum açıkçası ama saygım var tabi çok güçlü ve hızlı makineler. Scooter dendikte şehiriçi ulaşım aklıma geliyor. Şehirlerarası yolculuk için büyük ve güçlü bir scooter almaktansa cruiser ya da touring almak daha makul. Yakıt sözkonusu olunca sanırım her sürücü motosikletinin az yakmasını isteyecektir.

Yine de sonunda amaçlara, tarza, gereksinimlere ve eldeki parasal olanağa bağlı olarak değişir alınacak motosikletin türü... hatta markası ve modeli de.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu son yakıt zamlarından sonra ve motosikletlerin canım türkiye şartlarında'da pahalı olduğunu düşünürsek 125cc ile 250cc naket ve commuter türkiye için en iyisi :cat: tabiki aynı cc'lerde tarzlar değişebilir...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
tarz meselesi sehir ne olursa olsun chopper derim ben ama bunu benderim basşkası isse başka bişiy der ama bizim insanımız havalı olsun falan sever yani gösterişi motor deyince hemen racing akla gelir
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Tabiki tork canavari :) Bu arada japon cruiser'lar ayni cc'deki harley'lere torkta da beygirde de fark atiyor bilginize :wiinkk: Tork canavari diyince akla, VTX 1800, suzuki m 1800 veya kavasaki vn 1500gelir :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hiç bişeyde gözüm yok.
bi harleyim olsa ne olur
dragstar a da razıyım
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Walla onu bunu bilmem boğaçhan bu günkü konvoyda SS lerle birlikte giden tek farklı araç 500 cc lik scoterdi ne yatarak ne kasılarak geniş geniş yol aldı adam zaten gunun meselesi oldu. Senin bahsettiğin tork canavarları çantalardan dolayı ruzgar kurbanı olduğu için 100-110 sınırını geçemedi.

Neticw itibaiyle yeni nesil scoterler çok ama çok şey vaad ediyorlar. Sele altı bagajı ise gerçekten çoook etkileyici. İki koca kask yanyana sığıyor daha ne olsun.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Her türlü yolda kullanacam dersen; Enduro olabilir. Ben commuter denen 125'lik binek tip motorlada her yola girdim. :)
Elin adamı R1 le dünya turuna çıkıyor. Çölde kullanıyor balçıktan geçiyor.....
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Walla onu bunu bilmem boğaçhan bu günkü konvoyda SS lerle birlikte giden tek farklı araç 500 cc lik scoterdi ne yatarak ne kasılarak geniş geniş yol aldı adam zaten gunun meselesi oldu. Senin bahsettiğin tork canavarları çantalardan dolayı ruzgar kurbanı olduğu için 100-110 sınırını geçemedi.

Neticw itibaiyle yeni nesil scoterler çok ama çok şey vaad ediyorlar. Sele altı bagajı ise gerçekten çoook etkileyici. İki koca kask yanyana sığıyor daha ne olsun.

Evet Harbitürk kardeşim, fikrine katılmamak mümkün değil. Fonksiyonel bir motosiklet, çok daha fazla amaca hizmet eder. Ama 500 cc 'de küçük bir rakam değil. Biz bunu 250 cc.lik Baba bir scooter olarak düşünsek...! nasıl olur.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Evet Harbitürk kardeşim, fikrine katılmamak mümkün değil. Fonksiyonel bir motosiklet, çok daha fazla amaca hizmet eder. Ama 500 cc 'de küçük bir rakam değil. Biz bunu 250 cc.lik Baba bir scooter olarak düşünsek...! nasıl olur.

:) 250 cc Kafidir. Yanlız tavsiyem çinli olmasın.

Hyosung alacaksan fazla düşünmeden al derim enjeksiyonlu ve çok metedilen bir model almayı düşündüğüm modellerden biri idi.

Ama konunun uzmanı tabiki italyanlar. İkinci elde zararın fazla olacağını unutmamak lazım.

Japonlarda bildik japon :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst