En Fazla 200'lük Absli Motosikletler

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ocak 2014
Mesajlar
464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En fazla 200'lük absli motosikletleri yazarmısınız benim bildiğim bajaj pulsar 160 ns,200 ns,200 rs ve v15'de var başka yokmu bildiklerinizi yazarmısınız racing ve scooter hariç.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
duke 250 abs yenisi, MT-25,R25 yeni kasalarında da var. Dominar 400'te alabilirsin 2 senedir aktif motor kullanıyorsan... (en az 20000km yaptığını varsayıyorum.)
 

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
Bence Pulsar al en rahat satılanı ve aralarında ki en iyisi. Bakımları ucuz parçaları ucuz ekstrası bol.
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
En fazla 200'lük absli motosikletleri yazarmısınız benim bildiğim bajaj pulsar 160 ns,200 ns,200 rs ve v15'de var başka yokmu bildiklerinizi yazarmısınız racing ve scooter hariç.

Hemen hemen tüm markalarda 2 3 model var fiyat aralığını söylersen yada biraz daha detaylı bilgi verirsen daha net modeller söylenebilir. Ayrıca neden 250 cc değilde 200 cc ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ocak 2014
Mesajlar
464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en fazla 200'lük olsun bana yetiyor çoğunlukla köylerde bozuk yollarda kullancam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ocak 2014
Mesajlar
464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel....
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Allah aşkına neyin WR125'i? Pulsar 200 NS al. Dandik göstergesini saymazsak senin işin rahat rahat görür. Hemde katır gibi kırmak için balyoz gerekiyor. Şimdiden hayırlı olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ocak 2014
Mesajlar
464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öyle yollarda kullanacaksan ABS'nin bi mantığı yok zaten.ABS'siz al.WR125R falan takıl.

çoğunlukla kullancam benzin almaya giderken vesayre asfaltta'da kullancam

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

Allah aşkına neyin WR125'i? Pulsar 200 NS al. Dandik göstergesini saymazsak senin işin rahat rahat görür. Hemde katır gibi kırmak için balyoz gerekiyor. Şimdiden hayırlı olsun...
teşekkürler bajaj v15 modeli nasıl
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Bence Pulsar al en rahat satılanı ve aralarında ki en iyisi. Bakımları ucuz parçaları ucuz ekstrası bol.

Tebrikler çok güzel sallamışsın, birşeyi net bilmiyorsanız yönlendirme yapmayın. Ara pulsar servisini sor ilk bakım 120 tl, hondada ilk bakım 105 tl. Pulsarın bir çamurluğu 400 tl akü 350 tl en basiti. Eskidendi o f/p ürünü
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Bozuk yolda kullanacaksan enduro al. RX3 evo olabilir mesela. Asfalt olmayan yollarda ABS pek bir işe yaramıyor. Bozuk yolda süspansiyonlar fren sisteminden çok daha önemli.
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
bu sene hero nun hunk 200r modeli cikacakmış bayisinde gördüm sekli cok kötü değil abs li hemde.. üzerinde karizma motoru var sanirim.istersen bi araştır.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
aslinda senin tanimina v15 uyuyor ama daha yeni bir motor oldugu icin nasil oldugu belli degil henuz.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Tebrikler çok güzel sallamışsın, birşeyi net bilmiyorsanız yönlendirme yapmayın. Ara pulsar servisini sor ilk bakım 120 tl, hondada ilk bakım 105 tl. Pulsarın bir çamurluğu 400 tl akü 350 tl en basiti. Eskidendi o f/p ürünü

Pulsar 200 ns bir çamurluğu 400-tl olmaması lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst