:) En çok sabahçısı olan şehir Adana mt :)

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Arkadaşlar işim gereği sabaha kadar netteyim dolayısıyla üyeleri daha doğrusu gece online olanların çoğunu biliyorum sitenin sabaha karşı ortalama on line üye sayısı 14-15 ve bunların en kötü şartlarda 5 tanesi adana mt'den oluyo aklımada şu soru gelmiyo değil hani Acaba bizim bu adanalılar diğer şehirlere göre sabaha kalmayı dahamı çok seviyorlar seviyolarsa nedenn şimdi adana mt'nin gece kuşlarını on line oldukları yoğunluğa göre açıklıyorumm


Zion: Kara batak bi arkadaşımızdır nerde ne zaman online olacağı belli olmazz gece ikilerde aktif olduğu görülmüştür aktif olduğundada ortalığı karışştırmakla meşguldür canım kankammm:queen:

Janti: Bizim sabahçılardan bi tanesidir 15 online üye içinde mutlaka bulunurr gündüzde yer yer mesaj yazdığı görülmüştür bu adam hiç uyumuyomu diyenlere cvp ( uyumuyo androit o androit ):queen:

Tequ: Ortalama gece ikiye kadar aktiftir genelde yorum yazmaz sadece okur okumak adamın doğasında varr okuyup okuyup ne olacan diye soran büyüklerine mod olacam ddediğine dair söylentiler varr:queen:

Black_dog_rr: Arkadaşımız akşam erkenden yatar sabahta tavuklarla beraber uyanır yüzünü yıkmadan neti açar aklına gelen ilk gereksiz şeyede konu açarrr:queen:

Strife: Oda gece kuşlarındandır gece gündüz online'dır şekil olsun diye sayfayı açık bırakıp yattığına dair söylentiler var eğer doğru değilse oda adana mt'mizin androitlerindendir:queen:

Makina : Sevgili modumuzz bırakın geceyi gündüz bile görebilene aşk olsunnn aklınızda olsun online görürseniz mutlaka bi besmele çekinnn kesin o gün bi işiniz ters gidecektir çünkü hayrayorulacak gibi değil online olmasıı:queen:

Bunnrecu: Sadece kadınlarla erkeklerin tartışıldığı konularda sanki gökten haber geliyomuş gibi davranır ve hemen o konuya msj yazar onun haricinde adana mt haricinde görmeniz mümkün değildir :p

Adanalı : Hiç online görmediğim bi abimiz ama ne hikmetse son üç gündür sabah erkenden aktiftir vardır bi bilidği heralde diyerekten geçiyorumm

Gency: Bilgisayarla arası çok iyi olduğundan fazla labali oluyo diye pek yanaşmaz bilgisayara arada bir onlinedır o zamanda sadece okurrr:p

Wodka: Çalışmasa aslında en kral gece kuşumuzdaa çalışması engel oluyo arkadaşımızaa nickindende gördüğünüz gibi votka sever hatta ve hatta Çirkin kadın yoktur az vodka vardır sözünü literatüre ekleyen kişinin arkadaşımız berker olduğuyla ilgili söylentiler dolanıyoo:queen:

Lastromantik: Hiç romantik bi kişi olmamasıyla beraber çok gaddardır çok sert davranır hatta bi ortamda birilerine söylediği söze şahit oldumm ve artık tırsıyorum ondan oda gece kuşlarımızdan aynı zamanda androitlerimizdendir hııı nemi söylediği söz ( git kardeşim git motorcular ilerde burası bayii toplantısıı ) :queen::queen::queen:

Okan01: Bırakın online olmayı gerçek hayatta bile online değildir sadece o ayın faturalarını almak için ayda bir görünür ve bi sonraki aya kadar kimse haber alamaz ( muhasebecim olur kendisi ):queen:

şimdilik aklımdakiler bu kadar kankalarım sabah sabah hiç birinize sarmak istemezdim ama canım sıkılıyo ne yapayımm bu arada bende gece kuşlarındanım aynı zamanda androitlerinden sayılırım:queen:

hadi herkese ii geceler:p:p:p:p:queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
len sabah sabah rüyamıdır serapmıdır nedir daha uyanamadım bu ne yaw işi gücü olmayan canım kankam nelerle uğraşıyon sen yaw:mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
biz neciyiz olm :p

bid edemiş işim gereği sabaha kadar netteyim:p
sanki bana bilgisayar operatoru :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
nöbetçi MT= Adana MT

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
nöbetçi MT= Adana MT

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:


ahahaha bak bu güzel oldu işteeee her türlü problemleriniz ve bilimum istekleriniz için 24 saat online yardım merkezi adana mtt ( vallaha süper oldu yaaa ):queen:

len sabah sabah rüyamıdır serapmıdır nedir daha uyanamadım bu ne yaw işi gücü olmayan canım kankam nelerle uğraşıyon sen yaw:mrgreen:

kanka senin kabusunum benn daha bu nekii kazık gibi uzadıkça kalınlaşır bunlar başlangıççç bittin olm sen:queen:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
sanki listede eksik var isooooooooooo

sen uyumaya gitmedinmi hala ....
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
kanka tavuklar sat kaçta uyanıyor yaw ?

şuna kargalar b.kunu yemeden de haha

ama yüzümü yıkarım bana derlerki akşamlar şeytan gelip.... yapıyormuş ondan sarı sarı kalıyor :p:D haha
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
:queen::queen: demekki koca adana işi gücü bırakmış sabahlara kadar internette sörf yapıo:p:queen::queen:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
iso görecem snn nası gecelerin adamı oldugunu:)
ramazandan sonraki ilk cumartesi noth daki abso sözünü hatırlatırım sana tekrar:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kanka senin kabusunum benn daha bu nekii kazık gibi uzadıkça kalınlaşır bunlar başlangıççç bittin olm sen:queen:


ne biçim konuşuyon sen lennn arkadaşlar iso şu an napıyo söyleyimmiii:mrgreen: kankaaaaaa bana bulaşma yakarım:mrgreen::mrgreen: o kazıgı da alırım artık gerisini sen düşün baykuş musun nesin yaw alaaaaaa alaaaaaaa:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
ne biçim konuşuyon sen lennn arkadaşlar iso şu an napıyo söyleyimmiii:mrgreen: kankaaaaaa bana bulaşma yakarım:mrgreen::mrgreen: o kazıgı da alırım artık gerisini sen düşün baykuş musun nesin yaw alaaaaaa alaaaaaaa:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

puahahahahahahahaha cengiz yapamasın ki :p :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
sanki listede eksik var isooooooooooo

sen uyumaya gitmedinmi hala ....

Fazlası var ekisiği yok abii gel abi gell mayer bunlarrrr:queen:

abi uyuyacamda bugün bütün geyikliğim üstümdeydi bi türlü neti bırakamadım:p

kanka tavuklar sat kaçta uyanıyor yaw ?

şuna kargalar b.kunu yemeden de haha

ama yüzümü yıkarım bana derlerki akşamlar şeytan gelip.... yapıyormuş ondan sarı sarı kalıyor :p:D haha

olm senden ala şeytanmı varr sakın sen altına yapıyo olmayasın annen gururun kırılmasın diye şeytan gelip yapıyo diyodurr :queen:

:queen::queen: demekki koca adana işi gücü bırakmış sabahlara kadar internette sörf yapıo:p:queen::queen:

abi hepsinin işleri kırıkkkkk:queen:

biz oturduumuz yerden para kazanıyoz :p

ne yanii sen bize eşek gibi çalışıyonmu demek istiyon:queen:

iso görecem snn nası gecelerin adamı oldugunu:)
ramazandan sonraki ilk cumartesi noth daki abso sözünü hatırlatırım sana tekrar:queen:

yav berker karıştırma kurban olurum ben abso felan anlamam yayık ayranı olursa hem içerim hemde ikram ederimm:p:queen:

ne biçim konuşuyon sen lennn arkadaşlar iso şu an napıyo söyleyimmiii:mrgreen: kankaaaaaa bana bulaşma yakarım:mrgreen::mrgreen: o kazıgı da alırım artık gerisini sen düşün baykuş musun nesin yaw alaaaaaa alaaaaaaa:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

eski yakanlardan bir sen birde zeki müren var zaten:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst