- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar işim gereği sabaha kadar netteyim dolayısıyla üyeleri daha doğrusu gece online olanların çoğunu biliyorum sitenin sabaha karşı ortalama on line üye sayısı 14-15 ve bunların en kötü şartlarda 5 tanesi adana mt'den oluyo aklımada şu soru gelmiyo değil hani Acaba bizim bu adanalılar diğer şehirlere göre sabaha kalmayı dahamı çok seviyorlar seviyolarsa nedenn şimdi adana mt'nin gece kuşlarını on line oldukları yoğunluğa göre açıklıyorumm
Zion: Kara batak bi arkadaşımızdır nerde ne zaman online olacağı belli olmazz gece ikilerde aktif olduğu görülmüştür aktif olduğundada ortalığı karışştırmakla meşguldür canım kankammm:queen:
Janti: Bizim sabahçılardan bi tanesidir 15 online üye içinde mutlaka bulunurr gündüzde yer yer mesaj yazdığı görülmüştür bu adam hiç uyumuyomu diyenlere cvp ( uyumuyo androit o androit ):queen:
Tequ: Ortalama gece ikiye kadar aktiftir genelde yorum yazmaz sadece okur okumak adamın doğasında varr okuyup okuyup ne olacan diye soran büyüklerine mod olacam ddediğine dair söylentiler varr:queen:
Black_dog_rr: Arkadaşımız akşam erkenden yatar sabahta tavuklarla beraber uyanır yüzünü yıkmadan neti açar aklına gelen ilk gereksiz şeyede konu açarrr:queen:
Strife: Oda gece kuşlarındandır gece gündüz online'dır şekil olsun diye sayfayı açık bırakıp yattığına dair söylentiler var eğer doğru değilse oda adana mt'mizin androitlerindendir:queen:
Makina : Sevgili modumuzz bırakın geceyi gündüz bile görebilene aşk olsunnn aklınızda olsun online görürseniz mutlaka bi besmele çekinnn kesin o gün bi işiniz ters gidecektir çünkü hayrayorulacak gibi değil online olmasıı:queen:
Bunnrecu: Sadece kadınlarla erkeklerin tartışıldığı konularda sanki gökten haber geliyomuş gibi davranır ve hemen o konuya msj yazar onun haricinde adana mt haricinde görmeniz mümkün değildir
Adanalı : Hiç online görmediğim bi abimiz ama ne hikmetse son üç gündür sabah erkenden aktiftir vardır bi bilidği heralde diyerekten geçiyorumm
Gency: Bilgisayarla arası çok iyi olduğundan fazla labali oluyo diye pek yanaşmaz bilgisayara arada bir onlinedır o zamanda sadece okurrr
Wodka: Çalışmasa aslında en kral gece kuşumuzdaa çalışması engel oluyo arkadaşımızaa nickindende gördüğünüz gibi votka sever hatta ve hatta Çirkin kadın yoktur az vodka vardır sözünü literatüre ekleyen kişinin arkadaşımız berker olduğuyla ilgili söylentiler dolanıyoo:queen:
Lastromantik: Hiç romantik bi kişi olmamasıyla beraber çok gaddardır çok sert davranır hatta bi ortamda birilerine söylediği söze şahit oldumm ve artık tırsıyorum ondan oda gece kuşlarımızdan aynı zamanda androitlerimizdendir hııı nemi söylediği söz ( git kardeşim git motorcular ilerde burası bayii toplantısıı ) :queen::queen::queen:
Okan01: Bırakın online olmayı gerçek hayatta bile online değildir sadece o ayın faturalarını almak için ayda bir görünür ve bi sonraki aya kadar kimse haber alamaz ( muhasebecim olur kendisi ):queen:
şimdilik aklımdakiler bu kadar kankalarım sabah sabah hiç birinize sarmak istemezdim ama canım sıkılıyo ne yapayımm bu arada bende gece kuşlarındanım aynı zamanda androitlerinden sayılırım:queen:
hadi herkese ii geceler


:queen::queen::queen::queen:
Zion: Kara batak bi arkadaşımızdır nerde ne zaman online olacağı belli olmazz gece ikilerde aktif olduğu görülmüştür aktif olduğundada ortalığı karışştırmakla meşguldür canım kankammm:queen:
Janti: Bizim sabahçılardan bi tanesidir 15 online üye içinde mutlaka bulunurr gündüzde yer yer mesaj yazdığı görülmüştür bu adam hiç uyumuyomu diyenlere cvp ( uyumuyo androit o androit ):queen:
Tequ: Ortalama gece ikiye kadar aktiftir genelde yorum yazmaz sadece okur okumak adamın doğasında varr okuyup okuyup ne olacan diye soran büyüklerine mod olacam ddediğine dair söylentiler varr:queen:
Black_dog_rr: Arkadaşımız akşam erkenden yatar sabahta tavuklarla beraber uyanır yüzünü yıkmadan neti açar aklına gelen ilk gereksiz şeyede konu açarrr:queen:
Strife: Oda gece kuşlarındandır gece gündüz online'dır şekil olsun diye sayfayı açık bırakıp yattığına dair söylentiler var eğer doğru değilse oda adana mt'mizin androitlerindendir:queen:
Makina : Sevgili modumuzz bırakın geceyi gündüz bile görebilene aşk olsunnn aklınızda olsun online görürseniz mutlaka bi besmele çekinnn kesin o gün bi işiniz ters gidecektir çünkü hayrayorulacak gibi değil online olmasıı:queen:
Bunnrecu: Sadece kadınlarla erkeklerin tartışıldığı konularda sanki gökten haber geliyomuş gibi davranır ve hemen o konuya msj yazar onun haricinde adana mt haricinde görmeniz mümkün değildir
Adanalı : Hiç online görmediğim bi abimiz ama ne hikmetse son üç gündür sabah erkenden aktiftir vardır bi bilidği heralde diyerekten geçiyorumm
Gency: Bilgisayarla arası çok iyi olduğundan fazla labali oluyo diye pek yanaşmaz bilgisayara arada bir onlinedır o zamanda sadece okurrr
Wodka: Çalışmasa aslında en kral gece kuşumuzdaa çalışması engel oluyo arkadaşımızaa nickindende gördüğünüz gibi votka sever hatta ve hatta Çirkin kadın yoktur az vodka vardır sözünü literatüre ekleyen kişinin arkadaşımız berker olduğuyla ilgili söylentiler dolanıyoo:queen:
Lastromantik: Hiç romantik bi kişi olmamasıyla beraber çok gaddardır çok sert davranır hatta bi ortamda birilerine söylediği söze şahit oldumm ve artık tırsıyorum ondan oda gece kuşlarımızdan aynı zamanda androitlerimizdendir hııı nemi söylediği söz ( git kardeşim git motorcular ilerde burası bayii toplantısıı ) :queen::queen::queen:
Okan01: Bırakın online olmayı gerçek hayatta bile online değildir sadece o ayın faturalarını almak için ayda bir görünür ve bi sonraki aya kadar kimse haber alamaz ( muhasebecim olur kendisi ):queen:
şimdilik aklımdakiler bu kadar kankalarım sabah sabah hiç birinize sarmak istemezdim ama canım sıkılıyo ne yapayımm bu arada bende gece kuşlarındanım aynı zamanda androitlerinden sayılırım:queen:
hadi herkese ii geceler
Son düzenleme: