- Katılım
- 29 Nis 2006
- Mesajlar
- 834
aramıza hoşgeldin
uyuyacagina kalk motorunla gezsenee..hava mis gibidir simdi oralarda..jasmine' Alıntı:hoşgeldin :rendeer: bu uykusuzluk hastalığı normal korkacak bişey yok zaten tedavisi de yok bu kolay kolay geçmeyecek bişey.Bende motoru alana kadar heyecandan uyuyamadım ne alsam nasıl alsam diye aldıktan sonra yine uyuyamadım ya dışarda bişey olursa diye en sonunda evin içine soktum dedim belki uyurum gözümün önünde olunca ama nafile o zamanda gezme hayali kurmaktan uyuyamadım hala uykuya hasretiiimmmm. ::yawn::
motoru alamadım.krediler 0.20 puan yükseldi.ayrıcabankadan aradılar.kadın dediki senin araba kredin var.neyapacaksın motoru dediblack beauty' Alıntı:tamer ...naptın motor işini aldınmı..?ya bu ara kredilerde motor fiyatlarıda düştü bende değiştirmek istiyorum ama elim değimedi...!