- Katılım
- 27 May 2008
- Mesajlar
- 288
- Konu Yazar
- #1
dedeme, 8-10 yıl önce sattığı plakalı moped için egm den mektup gelmiş (pazarda domates satar gibi satmış yaa:queen
motordan kalan somut hiçbişey yok ne ruhsat ne bi belge hiçbişey sadece plakasını biliyoruz oda mektupta yazıyor zaten :mrgreen: şimdi bu aracı hurdaya çıkarmak istiyoruz ne yapmamız lazım
http://www.sanliurfaolay.com/4-milyon-araca-emniyet-mektubu-29305h.htm
http://www.sanliurfaolay.com/4-milyon-araca-emniyet-mektubu-29305h.htm