- Katılım
- 7 Kas 2016
- Mesajlar
- 9,843
- Motosikleti
- Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Dur bak sana bi anımızı anlatayım,Cimer bunu beğendi
Abi bazı kuralsızlar her şeyi devletten biliyorlar.
Hepimiz şikayet ediyoruz zaten hakkımız eleştirmek şikayet etmek.
Konuşmanın suç olduğu yerde konuşuyoruz bak biz boklu bezle gezerken eylem yapmışsınız.
Ama bazı cahil kesim sürekli bir devlet devlet diyor ya anlamıyorum.
Devlet parti değil bir gün anlarlar diye umuyorum.
Sonra diyorum ulan bu adam bunu anlasa ne olacak bir baltaya sap olamamış anca boş boş konuşur.
Sizin gibi anarşiste can kurban .
Bir gün bizim anarşist tayfa 15-29 kişi falan varız, yıl 2005 olması lazım, taksim meydanına çıktık, bir arkadaşımız zorunlu askere gitmeyi reddettiği için içeri alınmıştı, askere gitmiyorum ama kaçmıyorum da bu benim anayasal hakkım diyen bir arkadaştı, biz de ona destek olmak içn kocaman bir üzerinde "askere gitme" yazan pankart açtık, gazeteciler falan toplandı, tabi bir sürü polis de geldi. Bir tane polis amiri konuşmak için geldi, lideriniz kim sizin diyor, biz anarşistiz bizde lider olmaz hepimiz kendi kararlarını veren ayrı ayrı bireyleriz dedik adam error verdi. Yaa böyle habersiz eylem niye yapıyorsunuz bi haber verseydiniz apar topar geldik demişti. Mail adresini ver bir dahakine haber veririz dedik o amir kartvizitini vermişti. Basın açıklamamızı okuyup olaysızca dağılmıştık.