Ellerin Kırılsın!!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Patlar, patlar... Umudunu yitirme sen abi.
Gerekirse izmir'i bile ararim yarin.
İhtiyaclari belirlesin, hep beraber adabiyla yardimci oluruz insallah.

inşallah
gün bitti daha ilk sayfadayız
laf ebeliği olsa küfür olsa şimdiye çoktan kilit bile yemişti topik
malum ortalıkta birsürü klavye delikanlısı var lafa gelince
icraata gelince tısss)) insanlık adamlık dersi vermeye gelince ohooo mangalda kül kalmaz
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Bir insan nasıl bu kadar vicdansız olabilir anlamıyorum. Aslında Vicdan duygusu olmayana insan bile denmez . İnsancıklar(insan takliti yapan mahlukatlar).
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Benim bildiğim bu konuda yardım toplamak için İzmir valilik makamından izin alarak banka hesabının açılması gerek. Bu iş için İzmir MT. yetkilileri önayak olursa eminim ki sitemizden beklenenin üstünde yardim toplanacak ve bu insanların mağduriyeti önlecek gönülleri yeniden mutlu edilmiş olacaktır.
Sn. yetkili arkadaşların girişimlerini bekliyoruz.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Allah yardimcilari olsun...
izmir mt konuya el atsa iyi llacak...
elimizden geldigince yardimci olmaya calisiriz...
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Bence o kadar resmiyete gerek yok...
Bi seferde mangal için toplanmayızda para toplamak için toplanırız..
Burdan izmirde bi arkadaşa gönderilir para..Ordandan yerine..
 
Katılım
7 Mar 2012
Mesajlar
19
Madur aileyi izmirdeki MT Dostlarımız Araştırsın Ne Lazımsa Onagöre Her Şekilde Yardımcı Olacağımıza İnanıyorum.Ayrıca bunu Öncelikle Kendi aramızda belirlememiz lazım katılımcı sayısı,miktar,limit sonradan biz yaparız ederiz deyip 3-5 kişiyle ortaya çıkmayalım yani kısacası MT grubu yardım edeceğiz deyip yaptığımız iş devede kulak kalmasın. Sitemizi de düşünelim.

Bende Varım
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Gereken yapildi arkadaslar.
Kisa süre sonra yeni araçlarina kavusacaklar.
Içiniz rahat olsun.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
İlkay üstadım bize de biraz bilgi aktarır mısın?
Finalcut arkadaşımız da doğru söylüyor.Mangal,piknik için bir araya gelen gruplar bu sefer de yardım eli uzatmak için gitsinler.Şu forumda herkes 5 lira verse var ya...Yeni bir ev bile açarız.Eğer bir hesap numarası vs. olursa ben harçlığımdan ayırdığımı verebilirim hiç düşünmeden.Konunun takipçisiyim.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Arkadaslar ben haberi görünce yeniasir gazetesini arayip bilgi aldim.
Daha sonra Izmir'de bir kaç arkadasimla telefon görüsmesi yaptim.
Hemen harekete geçtiler.
Fakat asil kiyagi Konak belediye baskani yapti.
Aracin alimini o üstlendi.
Konya'da bir firmaya siparis verildi.
Bunun disinda belediye, yeni motosikleti muhafaza edebilmeleri için, sokakta bir düzenleme yapacak.
Bunun disinda yardim sever arkadaslar tarafindan maddi ihtiyaçlari da giderildi.
Artik bundan sonra size düsen, Konak meydanina yolunuz düserse, kuslara yem atmaktir.
Baska bir sorun olursa ben surekli haber aliyorum, size de burdan bildiririm.
 
Katılım
7 Mar 2012
Mesajlar
19
Arkadaslar ben haberi görünce yeniasir gazetesini arayip bilgi aldim.
Daha sonra Izmir'de bir kaç arkadasimla telefon görüsmesi yaptim.
Hemen harekete geçtiler.
Fakat asil kiyagi Konak belediye baskani yapti.
Aracin alimini o üstlendi.
Konya'da bir firmaya siparis verildi.
Bunun disinda belediye, yeni motosikleti muhafaza edebilmeleri için, sokakta bir düzenleme yapacak.
Bunun disinda yardim sever arkadaslar tarafindan maddi ihtiyaçlari da giderildi.
Artik bundan sonra size düsen, Konak meydanina yolunuz düserse, kuslara yem atmaktir.
Baska bir sorun olursa ben surekli haber aliyorum, size de burdan bildiririm.

Açıklamaların İçin Teşekkür ederim bir nebze olsun içimiz rahatladı . Ayrıca Buradan KONAK BELEDİYE BAŞKANINA Sonsuz Teşekkürlerimizi bir borç biliriz.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Açıklamaların İçin Teşekkür ederim bir nebze olsun içimiz rahatladı . Ayrıca Buradan KONAK BELEDİYE BAŞKANINA Sonsuz Teşekkürlerimizi bir borç biliriz./QUOTE]
Allah (c.c.) yardım edenlerden razı olsun, inş o hırsızlıgı yapanlarda bu haberi okuyup çok pişman olmuşlardır. onlarıda ıslah eylesin inş...
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
:p
Arkadaslar ben haberi görünce yeniasir gazetesini arayip bilgi aldim.
Daha sonra Izmir'de bir kaç arkadasimla telefon görüsmesi yaptim.
Hemen harekete geçtiler.
Fakat asil kiyagi Konak belediye baskani yapti.
Aracin alimini o üstlendi.
Konya'da bir firmaya siparis verildi.
Bunun disinda belediye, yeni motosikleti muhafaza edebilmeleri için, sokakta bir düzenleme yapacak.
Bunun disinda yardim sever arkadaslar tarafindan maddi ihtiyaçlari da giderildi.
Artik bundan sonra size düsen, Konak meydanina yolunuz düserse, kuslara yem atmaktir.
Baska bir sorun olursa ben surekli haber aliyorum, size de burdan bildiririm.

Muhalifsin ama büyük ADAMSIN kardeşim :cat:, çook uzak diyarlardan şu anda evinden çoook uzaklarda olan benim gözlerimi yaşartmayı başardın. Alnından öpüyorum seni.:rendeer:

Sevgilerimle
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Oturduğumuz yerden takdir etmek çok daha kolay, o yüzden ben sadece bunu yapıyorum coq, helal olsun sana.
Belki ben de bir gün yerimden kalkarım.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Sipariş için Konya'dan bir firma yapıyor demiş arkadaşlar. Ben Konya'dayım takip edilecek bir şey gerekirse bildiriniz...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
coq İlgin için teşekkürler arkadaşım. Yardim yapan arkadaşlardan da Allah razi olsun ve kat kat fazlasını versin.
Şayet neticeye varılmamış olsaydı bizlerde elimizden geleni yapmaya çalışaktık. İnşallah birdaha üzülmezler.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
konuyu buraya taşıyan arkadaşa da vesile olduğu için teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst