ELEMANI FENA DÖVDÜLER HEA..

Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Şiddet,şiddeti doğurur.Her türlü sorunun çözümünde insan gibi oturup meseleleri konuşarak ve karşılıklı fikir alış-verişi ile çözmek varken şiddet baş vurulacak son yöntem olmalı.Şiddet ilkel içgüdülerin dışı vurumundan başka bir şey değildir.

Şaka ulan şaka.:mrgreen: Çok güzel temiz sopa atmışlar.İçimin yağları eridi.Bu tarz yaratıkların tek anladığı dil bu.Yıllardır bunlarla konuşarak anlaşmaya çalışıyoruz ama boşa yoruyoruz kendimizi.10 yıl önce son derece nazik,kibar bir insandım ama şu videoda bir güzel sopa yiyen insan suretindeki yaratıklar yüzünden resmen serseri,psikopat,kavgacı bir tip oldum.Bu öküzlerden yurdumuzda milyonlarca var.Onlar toplanıp masumlara zarar vermeden aynı bu videodaki masumlar toplanıp bu çıyanların kafasını ezmeli.En çok güldüğüm nokta da videonun başında horoz gibi diklenirken sonlarında kedi gibi ciyaklaması.Tekrar ediyorum bu tarz yaratıklarla konuşarak anlaşamazsınız.Onlar bağırıp çağırıyorsa siz daha çok bağıracaksınız siz daha çok üstlerine gideceksiniz.Genelde karşılarında kendilerinde daha korkusuz psikopat birileri bulduklarında iş kavgaya varmadan kuyruklarını kıstırıp geri çekiliyorlar.Ama tabii burada kaçacak yer olmadığından sopa kaçınılmaz olmuş.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
asırlar önce konuşarak mı anlaşıyolardı acaba ? hayır, dişiyi bile güçlü olup galip gelen götürüyodu.. dayatılan ve belirli bir kalıba sokularak robotlaştırılan düşüncelerimiz içgüdümüzü bastırmamalı zaten
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Şiddet,şiddeti doğurur.Her türlü sorunun çözümünde insan gibi oturup meseleleri konuşarak ve karşılıklı fikir alış-verişi ile çözmek varken şiddet baş vurulacak son yöntem olmalı.Şiddet ilkel içgüdülerin dışı vurumundan başka bir şey değildir.

Şaka ulan şaka.:mrgreen: Çok güzel temiz sopa atmışlar.İçimin yağları eridi.Bu tarz yaratıkların tek anladığı dil bu.Yıllardır bunlarla konuşarak anlaşmaya çalışıyoruz ama boşa yoruyoruz kendimizi.10 yıl önce son derece nazik,kibar bir insandım ama şu videoda bir güzel sopa yiyen insan suretindeki yaratıklar yüzünden resmen serseri,psikopat,kavgacı bir tip oldum.Bu öküzlerden yurdumuzda milyonlarca var.Onlar toplanıp masumlara zarar vermeden aynı bu videodaki masumlar toplanıp bu çıyanların kafasını ezmeli.En çok güldüğüm nokta da videonun başında horoz gibi diklenirken sonlarında kedi gibi ciyaklaması.Tekrar ediyorum bu tarz yaratıklarla konuşarak anlaşamazsınız.Onlar bağırıp çağırıyorsa siz daha çok bağıracaksınız siz daha çok üstlerine gideceksiniz.Genelde karşılarında kendilerinde daha korkusuz psikopat birileri bulduklarında iş kavgaya varmadan kuyruklarını kıstırıp geri çekiliyorlar.Ama tabii burada kaçacak yer olmadığından sopa kaçınılmaz olmuş.

Sizin, benim, bizim geriye gitmemizin sebebi nedir? Ülkemizde hak, hukuk, adalet var mı; kaldı mı? Hayır.
Eskiden bir dava olduğunda bakalım hakim ne karar verecek denirdi, şimdi "tanıdık" hakim aranıyor, bazı partilerin il başkanları ile görüşülüyor ise geriye gidiş kaçınılmazdır ve sonu felakettir. Bugünki bir köşe yazarının dediği gibi: Mehmet Dişli’nin 15 Temmuz darbesinin generallerinden biri olması, kardeşi AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Şaban Dişli’yi bağlamaz.

Yine aynı görüşteyim:

Mehmet Dişli’den yola çıkarak Şaban Dişli’nin kellesini istemek ilkelliğin dik âlâsıdır.

Ama Şaban Dişli söz konusu olduğunda uygulanan bu ilkenin, garibanlar söz konusu olduğunda zerre kadar dikkate alınmaması asla kabul edilemez.

Eğer burası iyi, hakkaniyetli, güzel, adil, düzgün bir memleket olacaksa...

Bu ancak...

“Olan hep garibana olur zaten” dedirtmemekle mümkün olabilir.

Şimdi soruyorum: Benim gibi, sizin gibi, bizim gibi garibanlar birileri çıkıp bizi suçladığında nasıl hakkımız arıyacağız? Cevap: yok!!!
İşte bu sorunun cevabının olmaması yukarıda konuştuğumuz anarşinin doğuş sebebidir. Sorumlusu bellidir...
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Uçağın pilotu acil iniş yapmalıydı. Ve tüm zarar bu adamdan tazmin edilmeliydi; sittin sene (60 yıl) yanlış koltuğa oturmazdı bir daha.

Topluca dalmalarının sebebi bu... bunun olmayacağını, adamın yaptığının yanına kar kalacağını düşünmeleri.

Varsayımlarında haksız olduklarını söylemek zor olsa gerek...
 
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
187
Az bile dövmüşler anasını satıyım adam da azılı bir saykoymuş lan asdasfasf :D
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
33
Yalnız millete nasıl gına geldiyse ilk kıvılcımda bütün yolcular adama daldı. Uçakta kaçacak yer de yok iyi rahatlattılar adamı
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
kim haklı kim haksız bilmem de, bu bi adama çok adam girişme işine prensipte karşıyım.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
166
Haktır. Sonuna kadar haktır. Tartışma anlayışınız veya tercihiniz bu adamın ki gibiyse hepimize hak olan tutumdur.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
yalniz beyler burada dayak yiyen adamı yeriyoruz ama bunlar organize olup geri geldiği zaman isler daha kotu bir hal aliyor.

eleman burada yalniz oldugu icin sopayi yemiş ancak bu adam organize olup tekrar geri gelecek ve tesadufende olsa sana bana patlayacaktir.

hani su beyaz bmw kullanip motorcuyu doven magandalar misali...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
flemenkçe altyazıda allah kelimeleri filan geçiyor.
kim böyle bi kavgayı flemenkçeye çevirirki?
ihtimal ki müslüman türklerin barbarlığı gibi bi çalışmaya malzeme olabilir.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
flemenkçe altyazıda allah kelimeleri filan geçiyor.
kim böyle bi kavgayı flemenkçeye çevirirki?
ihtimal ki müslüman türklerin barbarlığı gibi bi çalışmaya malzeme olabilir.

abi biz musluman turkler zaten barbariz. bati dunyasi ve amerika da eskiden barbardi ama sonradan bu davranisi terkedip karincayi opup belini incitmeme felsefdsine gectiler. yani kaba kuvveti birakip diger milletleri politika yaparak somurmeye basladilar. teknolojileri ile dovuyorlar bizi.

biz de en kisa surede kaba kuvvet ile ustunluk kurma mantalitesini terk edip diger milletleri ilim ve bilim sopasi ile dovmeliyiz. politika uretip, teknoloji ile diger milletlere ustunluk saglama yoluna gitmeliyiz.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
abi biz musluman turkler zaten barbariz. bati dunyasi ve amerika da eskiden barbardi ama sonradan bu davranisi terkedip karincayi opup belini incitmeme felsefdsine gectiler. yani kaba kuvveti birakip diger milletleri politika yaparak somurmeye basladilar. teknolojileri ile dovuyorlar bizi.

biz de en kisa surede kaba kuvvet ile ustunluk kurma mantalitesini terk edip diger milletleri ilim ve bilim sopasi ile dovmeliyiz. politika uretip, teknoloji ile diger milletlere ustunluk saglama yoluna gitmeliyiz.

eyvallah, doğrudur.
daha dün akşam "bir telefon mesajına istinaden adam vurulmaz" dedim diye geniş, anlayışsız filan ilan edildim :)
batı kültürünün de yüksek karakterli, merhamet ve vicdan temelli olduğunu düşünmüyorum,
barbarlık konusunda daha hijyenik bir yol tutturmuşlar diyebilirim.
güney afrika'da, cezayir'de, ortadoğu'da, afrika genelinde, hindistan'da aşağı yukarı dünyanın heryerinde batı medeniyetinin neler ettiği ortada, bu konuda kompleksli davranıp hayranlık beslemeye de gerek yok.
hayırlısı olsun.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Yüksek irtifa dayak yeme rekorunu kırdı zorla. Sanssızlığına dövenlerin hepsi de iri kıyım. Milleti nasıl da germiş şerefsiz. Millet bütün hırsını ondan aldı. Güzel dayak. kurubuz bunu beğendi :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

flemenkçe altyazıda allah kelimeleri filan geçiyor.
kim böyle bi kavgayı flemenkçeye çevirirki?
ihtimal ki müslüman türklerin barbarlığı gibi bi çalışmaya malzeme olabilir.

"Birileri" malum tapeleri büyük bir keyifle ingilizce alt yazıya çevirmişti. Onun gibi birisi olabilir bunu yapan...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
flemenkçe bilen biri çevirse de anlasak, video hollanda'lıların neden ilgisini çekmiş harbiden merak ettim.
 
Katılım
21 Mar 2017
Mesajlar
82
flemenkçe bilen biri çevirse de anlasak, video hollanda'lıların neden ilgisini çekmiş harbiden merak ettim.

Yanlış bilmiyorsam brüksel-istanbul seferini yapan uçakta gerçekleşti bu olay. Belçika'nın resmi dili flemenkçe o yüzden altyazı falan koymuşlardır.

Kıskanan veya Türkiye'yi kötü göstermek isteyen bir avrupa yok normal bir Belçika vatandaşının çektiği bir video sadece.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Günah... dünyanın en kotu insanı dahi , saygıyı,merhameti,sevgiyi hak eder.
 
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
1
olay baştan sona kabin görevlilerinin suçu,fiyaskosu,ihmali,görevini yapmaması... ne derseniz deyin. kabinde öyle el kol sallayıp bağırıp tehdit edemez görevliler müdahale etmek zorunda zamanında müdahale edilseydi iş buraya gelmezdi. barzoya yapılan da iyi olmuş,az olmuş. böyle ayılarla insani şekilde konuşulmaz zaten. insan olsa bu şekilde davranmaz.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Günah... dünyanın en kotu insanı dahi , saygıyı,merhameti,sevgiyi hak eder.

Zalime merhamet masuma zulüm demek.Bu lavuk burada sopayı yemeseydi masum insanlara sataşmaya sataşmaya devam edecekti.Şimdi ileride aynı sataşmayı yapmadan önce acaba yine dayak yer miyim diye 2-3 kere düşünecek.Bunlara merhamet edersen,onlar sana merhamet etmez tepene binerler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst