eleman aranıyor

Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
herkese merhaba. bir denizcilik şirketinde çalışmak üzere gemi tecrübesi olan(az da olsa) teknik ingilizceyi yeterince bilen mühendis aranmaktadır.
ilgilenenlerin msg atması rica olunur.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
ben işe alınacak kişiyi bulacağım ve okey vercem. maaş konusunda görüşme esnasında konuşulur ve anlaşılır.uygun bir rakam verilecektir tahminimce.
tanıdıklarınıza da söyleyeblirsiniz arkadaşlar.(işe başlayacak arkadaş benim yerime başlayacaktır her türlü yardımı da yapacağım.)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
yok mu yaa kimse tanıdığınız felan çok acele lazım.gerçi her yerden araştırıyom ama burdan olması tercihim zira motor camiası...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Bu siteden benden baska, deniz tecrubesi olan, teknik ingilizce bilen, muhendis yok! :p
Bu arada Zafer, ben birini yonlendirdim, seni ariycak... :cat:
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
108
Sevgili trenox, bilirsin denizciler biraz tutucudur. Denizden konuşulan ortamlardan pek dışarı çıkmazlar. Bildiğim kadarıyla yahoo'da yelkenciler grubu var.Sailing blue diye bir de siteleri var sanırım. Türkiyedeki denizcilerin çoğu oraya takılıyor. Bir araştır istersen.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
rutti bu adam zaten denizciligin tek adresi Yuksek Denizcilik mezunu...
Nereden kimin bulunacagini biliyor da, motor camiasindan da olursa ayni zamanda iyi olur diye buraya yaziyor... :bounce:
 
Katılım
7 Ara 2005
Mesajlar
57
hocam 3. kaptan var istersen :)

benimde bi arkadaşım arıyodu bu ara ama mühendis değil 3.kaptan aklında olsun . 0535 5880801 burdan arayabilirsin istersen lazımsa byeeeee...trenox arkadaşım
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
108
Sevgili Alestavardiya,
Hem mühendisim, hem denizciyim hem de eski Ayvansaray tersaneleri ustalarından Sefer Poyraz'ın kalfasıyım. Geçen seneye kadar Finike Su Sporları Kulübünün genel kaptanıydım. Şimdi alargayım.
Kendime yaptığım teknenin fotoğrafını gönderiyorum.
Bu tekne şu anda Meis adasında.
Yani ettik iki kişi... Bakalım daha kimler kimler çıkacak...
Rüzgarın eksik olmasın....:cat: :rendeer:

denizcan1pw.jpg
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
alestevardiya' Alıntı:
Bu siteden benden baska, deniz tecrubesi olan, teknik ingilizce bilen, muhendis yok! :p
var. vaaarrr...
illa müeendiz diyorsan belki hakli olabilirsin. de,
4. sinif deniz motorcusu da var.:)
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
gurzan' Alıntı:
var. vaaarrr...
illa müeendiz diyorsan belki hakli olabilirsin. de,
4. sinif deniz motorcusu da var.:)

Gurzancim sen kalplerimizin denizcisisin...

Benim bahsettigim Gemi Makineleri Isletme Muhendisligi... Yani OKUL mezunu gercek muhendislerden bahsediyorum.. Gercekten denizci olan arkadasimiz neden bahsetmek istedigimi anlamistir...:bounce:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
dur bi dakka bozma havamizi.::unsure::
neyse geyige baglamayal1m topiki.
herkesin isi gücü var. engel olmayal1m.::piloot::
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
şimdiiii..
polemik yaratmayalım arkadaşlar rica ederim. tek sorunumuz bir an önce birini bulmak :) ve bu siteden biri olursa buna sevinirim ondan buraya yazdım ilk olaraktan.
Alestavardiya,beni arayan olmadı bilgin olsun.
steroid,müh olması daha çok işimize yarar da şu arkadaşın hakkında biraz daha bilgi verirsen iyi olur bence belli mi olur?.tecrübe,mezuniyet ve isim tabi ki. şimdi arayıp da ben telinizi steroid den aldım dersem honk olur herhalde.:)
deniz motorcusu da olur bu arada ama dil önemli arkadaşlar.
iş yeri tuzlada bu arada bilginiz ola,ben işten çıktıgım için 15 gun burda durmak zorundayım kanun gereği.ama eger birini bulursam hemen ayrılacagım zira uzun bir yolculuk beklyor beni.
yardımcı olana da işi düşünene de teşekkür ederim.
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
108
Sevgili Trenox,
Setur Finike Marina'da çalışan Müh.Metin Atalay ile görüştüm. Boşta olan arkadaşlarına ulaşmaya çalışıyor. Sana ulaşabileceğimiz bir e-mail yada tel.var mı? Bir de tersane işi mi kaptanlık mı diye soruyor...
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
sevgili rutti;
öncelikle iş özel bir şirkette tersanede değil.gemi tamri yapan özel şirkette yurtdışı haberleşmeler yazışmalar,tersaneye gelen gemi ile ilgilenme,gemi raporları yapma,gerektiğinde şehir dışına çıkma(nadiren) gibi. müşteriler yabancı olduğu içn ing şart. birde makina lar üzerine bilgi sahibi olması önemli.kısaca iş götürücü de diyebiliriz bu işe.
benim tel numaram: 0533 710 79 11 Adım zafer.dogum yerim :p
ilgilenen arladaşların var ise beklerim.
saygılar
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
alestavardiya, teşekkür ederim arkadaşlarından biri aradı.hafta içi gelecek hayırlısı inşaallah.
inşallah anlaşırlar patronla da başlar işe.
uzun süredir ilk defa yüzüm güldü.:) :)
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
trenox' Alıntı:
alestavardiya, teşekkür ederim arkadaşlarından biri aradı.hafta içi gelecek hayırlısı inşaallah.
inşallah anlaşırlar patronla da başlar işe.
uzun süredir ilk defa yüzüm güldü.:) :)

:rendeer: :rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
aleste komisyon ne kadar
bide sen nasıl çalışıyon ya paso mesai saatlerinde sitede oraya buraya yazıyon ayıp ayıp
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst