ELEKTRIK YARDIM

Katılım
31 Ara 2012
Mesajlar
30
mondial x treme max motorumda elektrik sorunu var
motor viteste olunca butun elektrikler kes.iliyor.
sinyal yok korna yok mars bile basmiyor.
ancak vites bosta ve debriyaja basarsaniz her sey normal sinyaĺler calisiyor korna calisiyor.
tamirciye gittim anlamadi soker bakariz deyince birakmak istemedim.
yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst