Elektrik yardım

Katılım
31 Ara 2012
Mesajlar
30
Herkese iyi günler....
alarm konusu forumda daha oncede acıldı ancak butun konuları ıncelememe ragmen kablo bağlantılarını yapamadım.
kablolardan pembe gri ve kahverengi olanların nereye takılacagını anlamadım
ayrrıca uzaktan calıştırmak için kullanılan mavi kabloyu bağladım.ancak motor marş basmasına rağmen ateşleme yapmamakta
ateşleme için ayrı bir bağlantımı var?
boşta kalan kahverengi gri ve pembe kablolar nereye bağlanacak?

YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER



[
hhkf0.jpg
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
öncelikle hoş geldin.

formumuzda bilgi sömürüsü çok oluyor alan alacağını alıyor sonra bul bula bilirsen. kendini ve motoru tanıtsan daha çok yardım ala bilirsin.
şema oldukça açıklayıcı görünüyor.
ayrıca forumda benzer sayfalar var bir incele. ben daha önce takmadığımdan sana yardımcı olamıyacağım.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/96458-motosiklet-alarmi-baglanti-semasi.html
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...osung-gv250-alarm-montaj-resimli-anlatim.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/69431-alarm-takma-hakkinda-acil-yardim.html
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/70541-motoruma-alarm-taktim.html
 
Katılım
31 Ara 2012
Mesajlar
30
:mrgreen: koskoca forumda şu kabloların bağlanacağı yeri gösterecek biri yokmu yav
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst