Elektirkler kesildi.

Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
Arkadaşlar yolda giderken birden motorumdaki elektirkler çat diye kesildi 5-10 sn sonra geldi ama motorun kendi elektriği idi motoru durdurduğumda kornadan tutunda elektrikle çalışan hiçbirşey çalışmıyordu ama ayakla çalıştırdığımda çalışıyordu bu da demekki motorda sorun yok 3 neden var ya sigortası attı ya aküye birşey oldu ( aküyü yeni almıştım aküden sanmıyorum) yada elektrik tesisatında problem oluştu ama kanımca sigorta attı benim merak ettiğim benim motorda sigorta nerde :joker: motorum zealsun 150-19 chopper yardımcı olursanız sevinirim. Birde motoru bu şekilde ayakla kullanmamın sakıncası varmı?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
aküden çıkan 2 kablodan + ucundakini takip et, ufak bir kutuya girmesi lazım. O kutuyu aç sigortaları tek tek kontrol et.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
aküden çıkan 2 kablodan + ucundakini takip et, ufak bir kutuya girmesi lazım. O kutuyu aç sigortaları tek tek kontrol et.

:cat:

Sigorta atmış. Sigorta ; Akünün yanında veya selenin altındadır. O küçük kutunun içinde yedek sigorta da olması lazım. Ya da yeni sigorta al değiştir.

Durup dururken sigorta atmaz. Sebebini de araştır! :wiinkk:
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
Tamam buldum sağolun allah yedek sigorta varmış onu takınca düzeldi.
@Prometheus bir moderatör olarak sana hiç yakıştıramadım herkesin bütçesi bir olmaya biliyor bende isterim japon kaliteli motosiklet almayı ama param yetmiyor borç harç bunu alabildim ve memnunum ayrıca sigortada 18.000 km de attı. Moderator olarak bu tip ayrımları bari sen yapmasaydın çin malı diye dışlanıyorsak bu forum amacından çıkmaya başlar bende söylemesi. herkese çok teşekkür ederim yardımları için.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Çin malıysa atar. :cherry:

aynen öyle
çin malıysa atar
sen kontrol et sigortalarını..
garip garip servisler daha yüksek amperli sigorta takmanı söleyebilir patlamasın die
sakın dinleme, unutma sigorta patlamazsa karşılığındaki devre patlar..:cat:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
aynen öyle
çin malıysa atar
sen kontrol et sigortalarını..
garip garip servisler daha yüksek amperli sigorta takmanı söleyebilir patlamasın die
sakın dinleme, unutma sigorta patlamazsa karşılığındaki devre patlar..:cat:
1.durup dururken atabilir.
2.tamam çin malları aşırı kalitesizdir ama çin malı değil japon malında bile atar.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
sigortanın atması kötü birşey değildir tam tersine iyi birşeydir arızanında sigorta atıyor ve başka sorun kalmıyor çin malı işine gelincede bu şans işidir ben çin malı ile giderken çok yolda kalan japon malı gördüm durdum yardım ettim ama ben daha hiç yolda kalmadım hemde 22 000 km boyunca bu iş japon malı çin malı işi değil şans ve kullanım titizliği işi kimseyide çin malı motoru var diye köt gözle bakmayın
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Tamam buldum sağolun allah yedek sigorta varmış onu takınca düzeldi.
@Prometheus bir moderatör olarak sana hiç yakıştıramadım herkesin bütçesi bir olmaya biliyor bende isterim japon kaliteli motosiklet almayı ama param yetmiyor borç harç bunu alabildim ve memnunum ayrıca sigortada 18.000 km de attı. Moderator olarak bu tip ayrımları bari sen yapmasaydın çin malı diye dışlanıyorsak bu forum amacından çıkmaya başlar bende söylemesi. herkese çok teşekkür ederim yardımları için.

ayırım değil bu, "ne kadar ekmek o kadar köfte" atasözünün Türkçe örneklenerek açıklanmış hali :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst