elektirikli scooter aldım yadea e mon g5

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
fikir vermesi açısından ufaktan bahsetmek istedim.50 cc motor yerine yada 2. motosiklet yerine 'ki mt09 un yanına aldım' vergisiz mtv siz sigortasız 'allah korusun:)' alternatif bir motor.başta 125 cc django vespa lambertta royal alloy gibi tarzlara yürüdüm ama çok fazla faiz ve kısıtlı kredi imkanı çıkıyor gereksiz yere kasmak istemedim şu dönemde. 2. alternatif çin motorlarına kanuni seha arora max t vs gibi ama şikayetler olması korkutması sebebiyle onada yatırım yapmak istemedim ürküttü 'çok memnun kalanlarda var son dönemdeki modellerden'.
3. alternatif elektirikli motorlara idi ama maşşallah onlarında fiyatları lambertta vespa ayarında olunca satıcılar bile satmak istemiyor alıpta nabacan git benzinli al rahat satarsın iyi kar edersin konusu da açılınca kafa 10 milyon oluyor.
neyse bu motoru almamdaki başlıca sebep yadea markası olmasıydı zaten.türkiyede resmi olarak YADEA satılmıyor malesef onun yerine mondial yuki vs markaların özel sipariş ile farklı isimlerde satılan modelleri geliyor.avrupada baya popüler ama ordaki modellerle aynı olmasına rağmen belirgin farklılıklar oluyor.tabi bunuda göz önüne almış adamlar ona göre fiyat biçmişler o yüzden güzel fiyat politikası izliyorlar.öncelikle yürüyen şasi farlar frenler donanım vs %90 aynı.en büyük fark lithum ion çıkarılabilir batarya yok 'avrupadakiler panasonic marka ve çıkıyor' ve ekran biraz farklı.tecrübe ettiklerim şöyle
batarya 400 dolum yapılabiliyor buda 20.000km + mesafe ediyor 'yazan bu'.Devasa sele altı bagajı var cepleri var.frenleri efsane + motor freni uyguluyor 'her frene dokunmanızda' ön arka disk 12' jant boyu.max hız 65 yaptık düz yolda 55 60 arası değişiyor gayet iyi başka motordan da ölçtük 5 6kmh fazla gösteriyor.alarm ve uzaktan çalıştırma sistemi var.kalite olarak gören inanamıyor çoğu motosikletten baya baya kaliteli:queen: full led aydınlatma her şey,sellektörler efsane ne geldiğini anlamıyorlar:) 4 lü tuşu bile var.fabrikasyon şarj ile 51 km yol yaptım power modda demekki vaad edilen 70km menzil baya bir gerçekçi.24.500 tl ye peşin fiyatına 10 taksit ile satınca adamlar aklımı başımdan aldı.scooter sürüyormuş hissi kalitesi ciddi derecede var elleri vs bırakıyorum dümdüz gidiyor.aşırı rahat ötesi et gibi bir kocaman sele + sırt dayama eşim bayıldı:) 2 günde edindiğim tecrübe bu şekil zaman göstericek geri kalan herşeyini.kendi cihazımın fotosunu çekersem eklerim...
sanki uzun oldu ama meraklı okucaktır zaten :)
22ac7aa3912219ee4608fe99a4.jpg

yedea-g5-d54f6fd9.jpeg

FM65lezXEAcdGlx.jpg

lexmoto-yadea-2021-electric-scooter-review-spec-price_04.ashx

yadea.jpg
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
hayırlı olsun, tipi sanki biraz gıcık ama siz begendiyseniz sorun yok...kazasız belasız kullanın
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Üç tane ilan var, biri Ali Uyanık...Sanırsın PCX...

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...tasiz-boyasiz-sifir-ayarinda-1050921938/detay

Güle güle kullanın, biraz küçük resimlerdekinden sanırım ama ulaşım amaçlı sonuçta...Güzel bence...

Tam adı mondial e mon g5. Yadea diyede ilan adı var ama yanlış tabi onlarda mondial girişli.tam tersi büyük 2 yetişkin 90 kilo civarları baya rahat oturuyoruz öyle söyliyim.sele çok büyük resimlerden baya büyük apartmana zor soktum öyle kapıdan kolay geçmiyor.bu 2023model ilk gelen seriler sele altında bataryaya sahipti 2023 lerde ayakaltına yerleştirildi hem dengesi hem bagajı hemde hafifliği değişti
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hayırlı olsun plaka istiyor mu alet bazı modellerde plaka sigorta hatta tüv bile istiyor benim komşe 2020 de 776 tl ceza yedi ve plaka çıkartıp tüv e soktu ekobis i
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
hayırlı olsun plaka istiyor mu alet bazı modellerde plaka sigorta hatta tüv bile istiyor benim komşe 2020 de 776 tl ceza yedi ve plaka çıkartıp tüv e soktu ekobis i

Henuz plakayi cikartmadim evet plaka çıkıcak ruhsatı olucak.sigortası yok mtv yok 50 cc motor gibi.plaka pazartesi hallederim bakalım bende süpriz falan yaşamam inşallah:) teşşkürler
 
Katılım
10 Mar 2021
Mesajlar
730
Sigorta konusunu ben de merak ediyorum. Allah göstermesin kaza durumunda yasal durum nedir?
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Sigorta konusunu ben de merak ediyorum. Allah göstermesin kaza durumunda yasal durum nedir?

yasal durumu hocam her halde yoktur:) kanundaki açıklıkmı diyelim eksiklikmi.bu 50cc kullanıcıları aslında daha doğru bilgi verir muhtemelen.50cc içinde sigorta vs yok plaka var ama kaza durumunda ne olur ?? onun cevabını bunu yaşayan verir heralde.arabaya vursan bi nebze hallolur heralde ama yayalar için ne gibi bir durum olur bilen varsa yazabilir.plaka çıkartırken bununda araştırıcam pazartesi
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
yasal durumu hocam her halde yoktur:) kanundaki açıklıkmı diyelim eksiklikmi.bu 50cc kullanıcıları aslında daha doğru bilgi verir muhtemelen.50cc içinde sigorta vs yok plaka var ama kaza durumunda ne olur ?? onun cevabını bunu yaşayan verir heralde.arabaya vursan bi nebze hallolur heralde ama yayalar için ne gibi bir durum olur bilen varsa yazabilir.plaka çıkartırken bununda araştırıcam pazartesi

Trafik sigortası zorunlu değil ama kaza durumunda sigorta olmadığı için hasarı cepten karşılamak zorunda kalınır diye biliyorum.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Trafik sigortası zorunlu değil ama kaza durumunda sigorta olmadığı için hasarı cepten karşılamak zorunda kalınır diye biliyorum.

zorunlu değil ama zaten istesende yapmıyorlar.50cc kullanıcılarından okuduğum kadarıyla sigorta yapan firma zaten yok.hasarı ok karşılarsın vs vs de daha kötü bir kazada ne olur büyük soru işareti.
bu arada ailecek biniyoruz ben eşim kızım mahallede 1 2 km mesafelerde çok mutluyuz :) mt09u unuttum yatıyor aldığımdan beri:) motor rahat seri kullanışlı menzil olarak kısıtı var.aynı kasada 125 cc olsa 100 km yol yaparsın rahat.günlük 15 20km civarları kullanıcak kişilere şiddetle tavsiye ediyorum.seçimden önce heleki bu dolar euro kurunda karta peşin fiyatına 10 taksite şöyle bir scooter için bulunmaz nimettir bana göre.
almanya fiyatının tabi panasonic lithum ion pilli versiyonu 2800 euro zaten 55 bin tl civarlarına geliyor ordan hesaplayın ne kadar enteresan bir fiyata satıldığını
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
evet 1 ay olmuş alalı genel olarak artık bir fikir sahibiyim.
trafik sigortası vs çıkmadı sadece plaka çıkarttım ruhsat şeklinde kullanıyor ve satıyorsun.sanırım 3 sene sonra muanesi var:) o nası olacaksa görecez bakalım.hep performans modunda kullanıyorum sürekli,50 55 km arası yol gidiyor dahada gidebilir belki ben daha zorlamıyorum dibine kadar kullanmıyorum.eşimle iş yerine gittik geldik '20km' 2 kişide olsa fark etmiyor 60 kmh hız civarlarına göre değişiyor hızı performansı çekişi gayet iyi trafik olursa daha daha iyi oluyor tabi.frenler efsane sele konforu et gibi çok yumuşak amortisörler de yumuşak yani dangır dungur bir motor değil eşim benden memnun.sele altına baya bir eşya sığıyor alışveriş 30lu yumurta vs taşıdım güzel.15 metre uzatma kablosu ile 2. kattan sallayıp şarja takıyorum yetiyor hatta artıyor çokta yormadı.genel olarak adamlar yapmış diyorum şu saatten sonra zaten gideceği yer belli ülkenin düşünen varsa gayet memnun kalır.özellikle 50cc zaten yeni nesil ehliyet işinden sonra öldü ama hala düşünenler varsa direk bunu alsınlar dağılıp giden bir motor yerine çok daha sağlam.50cc leri ışıklarda rahat geçiyor en solda olsanız bile tork sayesinde size bir nefes aldırıyor arkadakiler sıkıştırmadan.uzaktan çalıştırma da güzel iş yapıyormuş alarmda güzel frenli bir alarmı var sürerek gitmiyor tekerleri kitliyor.kısaca aşırı derecede memnunum bu tarz bir motor düşünenlere tavsiye ederim.
mt09 içinde güzel oldu artık dahada seviyorum bundan motosiklete binince lan bu neymişş oluyorsun.zaten sıkılmazdım dahada sıkılmam:) işe beleş gitmenin değeri pahabiçilemez:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst