- Katılım
- 24 Ara 2019
- Mesajlar
- 2,051
- Konu Yazar
- #1
fikir vermesi açısından ufaktan bahsetmek istedim.50 cc motor yerine yada 2. motosiklet yerine 'ki mt09 un yanına aldım' vergisiz mtv siz sigortasız 'allah korusun
' alternatif bir motor.başta 125 cc django vespa lambertta royal alloy gibi tarzlara yürüdüm ama çok fazla faiz ve kısıtlı kredi imkanı çıkıyor gereksiz yere kasmak istemedim şu dönemde. 2. alternatif çin motorlarına kanuni seha arora max t vs gibi ama şikayetler olması korkutması sebebiyle onada yatırım yapmak istemedim ürküttü 'çok memnun kalanlarda var son dönemdeki modellerden'.
3. alternatif elektirikli motorlara idi ama maşşallah onlarında fiyatları lambertta vespa ayarında olunca satıcılar bile satmak istemiyor alıpta nabacan git benzinli al rahat satarsın iyi kar edersin konusu da açılınca kafa 10 milyon oluyor.
neyse bu motoru almamdaki başlıca sebep yadea markası olmasıydı zaten.türkiyede resmi olarak YADEA satılmıyor malesef onun yerine mondial yuki vs markaların özel sipariş ile farklı isimlerde satılan modelleri geliyor.avrupada baya popüler ama ordaki modellerle aynı olmasına rağmen belirgin farklılıklar oluyor.tabi bunuda göz önüne almış adamlar ona göre fiyat biçmişler o yüzden güzel fiyat politikası izliyorlar.öncelikle yürüyen şasi farlar frenler donanım vs %90 aynı.en büyük fark lithum ion çıkarılabilir batarya yok 'avrupadakiler panasonic marka ve çıkıyor' ve ekran biraz farklı.tecrübe ettiklerim şöyle
batarya 400 dolum yapılabiliyor buda 20.000km + mesafe ediyor 'yazan bu'.Devasa sele altı bagajı var cepleri var.frenleri efsane + motor freni uyguluyor 'her frene dokunmanızda' ön arka disk 12' jant boyu.max hız 65 yaptık düz yolda 55 60 arası değişiyor gayet iyi başka motordan da ölçtük 5 6kmh fazla gösteriyor.alarm ve uzaktan çalıştırma sistemi var.kalite olarak gören inanamıyor çoğu motosikletten baya baya kaliteli:queen: full led aydınlatma her şey,sellektörler efsane ne geldiğini anlamıyorlar
4 lü tuşu bile var.fabrikasyon şarj ile 51 km yol yaptım power modda demekki vaad edilen 70km menzil baya bir gerçekçi.24.500 tl ye peşin fiyatına 10 taksit ile satınca adamlar aklımı başımdan aldı.scooter sürüyormuş hissi kalitesi ciddi derecede var elleri vs bırakıyorum dümdüz gidiyor.aşırı rahat ötesi et gibi bir kocaman sele + sırt dayama eşim bayıldı
2 günde edindiğim tecrübe bu şekil zaman göstericek geri kalan herşeyini.kendi cihazımın fotosunu çekersem eklerim...
sanki uzun oldu ama meraklı okucaktır zaten
3. alternatif elektirikli motorlara idi ama maşşallah onlarında fiyatları lambertta vespa ayarında olunca satıcılar bile satmak istemiyor alıpta nabacan git benzinli al rahat satarsın iyi kar edersin konusu da açılınca kafa 10 milyon oluyor.
neyse bu motoru almamdaki başlıca sebep yadea markası olmasıydı zaten.türkiyede resmi olarak YADEA satılmıyor malesef onun yerine mondial yuki vs markaların özel sipariş ile farklı isimlerde satılan modelleri geliyor.avrupada baya popüler ama ordaki modellerle aynı olmasına rağmen belirgin farklılıklar oluyor.tabi bunuda göz önüne almış adamlar ona göre fiyat biçmişler o yüzden güzel fiyat politikası izliyorlar.öncelikle yürüyen şasi farlar frenler donanım vs %90 aynı.en büyük fark lithum ion çıkarılabilir batarya yok 'avrupadakiler panasonic marka ve çıkıyor' ve ekran biraz farklı.tecrübe ettiklerim şöyle
batarya 400 dolum yapılabiliyor buda 20.000km + mesafe ediyor 'yazan bu'.Devasa sele altı bagajı var cepleri var.frenleri efsane + motor freni uyguluyor 'her frene dokunmanızda' ön arka disk 12' jant boyu.max hız 65 yaptık düz yolda 55 60 arası değişiyor gayet iyi başka motordan da ölçtük 5 6kmh fazla gösteriyor.alarm ve uzaktan çalıştırma sistemi var.kalite olarak gören inanamıyor çoğu motosikletten baya baya kaliteli:queen: full led aydınlatma her şey,sellektörler efsane ne geldiğini anlamıyorlar
sanki uzun oldu ama meraklı okucaktır zaten