abim olay bu anladıgım kadarı ile ön sol ve arka sol birleştirip aynı zamanda sağ ön ve sağ arka kabloyuda kendi arasında birleştrip sinyal düğmesinin + ve - sine bağlıyorum
sinyalden cıkan tek kalan kabloyuda flaşöre bağlıyorum sigortadan da bi kablo gidiyo zaten flaşöre ekip tamam
Yanlız ortadaki turn signal indicatör Ne demek onu anlamadm
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------
onuda çözdüm abi açılımı sinyal göstergesi imiş Müşür Yani Bendede O olmadıgı için sıkıntı yok
Farlarıda facede Dediğin Gibi Yapacam