Elegant 150

Katılım
31 Ara 2012
Mesajlar
30
herkese iyi günler..
2 yıllık scooter kullanımından sonra vitesli motora geçmek istiyorum
Asya elegant 150 çok hoşuma gitti ve bütçemede uygun bu motor hakkında görüşleriniz nedir?
Ayrıca benim boy 183 kilo 95 biraz kalıplıyım bu motorun ustunde çokmu büyük kalırım?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler..
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
ilk motor tecrübem asya150t ile idi düşman başına dışı seni yakar içi beni yakar o derece bence uzak durun tabi dediğiniz modeli kullanamadımda yalnız kendilerini geliştimediyseler asya motor berbat
 
Katılım
31 Ara 2012
Mesajlar
30
kardeşim bir yıldır mh drift kullanıyor motor blokları neredeyse aynı ve drift hiç sorun çıkartmadı
2011 den bu yana çinlilerde düzelme olduğunu duymuştum forumlardan.
bende o yuzden bu motora yoneldım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst