Eldiven tavsiyesi

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
87
Merhaba arkadaslar 250 tl ye kadar eldiven ariyorum iki sartim var uzun bileklikli olmasi ve hem yaz hem kisin giyebilmek istiyorum. Simdiden tesekkurler.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Hem yaz hem de kışın giyecekseniz gore-tex eldivenlere bakabilirsiniz. Fiyatları pahalıdır. Yurtdışı sitelerde daha ucuza bulabilirsiniz. Diğer eldivenleri 4 mevsim giyemezseniz. Yazın yakar yada kışın dondurur.
 
Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
229
Eldiven de hem yaz hem kis giymek cok zor. Ben kışlık difi aldım. Kesinlikle ruzgar ve soguk gecirmiyor. Yazlık ise 50 tllik fileli bisey aldım. Ikisi de motorda duruyor. Havanin durumuna göre giyiyorum.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Merhaba arkadaslar 250 tl ye kadar eldiven ariyorum iki sartim var uzun bileklikli olmasi ve hem yaz hem kisin giyebilmek istiyorum. Simdiden tesekkurler.

Arkadaşımın da değiği gibi yazlık ve kışlık 2 ayrı eldiven almanız gerekli. Gore-tex eldivenle bile üşüyen insan gördüm.
Diğer bir çözüm de yazlık eldivenin üzerine eldiven yağmurluğu giymek ve neopren elcik koruma takmak.
 
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
87
Hocam Difi Grizzle mı yoksa bir kaç gündür bu ürünü araştırıyorum yazın da giyilir mi sizce?

Hocam peki yazlık kışlık farketmez uzun bilekli eldiven önerir misiniz?
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
ilk önce karar vermen lazım.kışa girdik zaten şimdi sana kışlık eldiven lazım.hem yazlık hem kışlık aynı anda olmuyor malesef.yukarda arkadaşların linkini verdiği bering ve difi ler kalitelidir ama fiyatlar malum.madem ybr kullanıyorsun kurye arkadaşların kullandığı gidona takılan el koruyucu kılıflardan tak.ondan sonra basit herhangi eldiven işini görür.kışın hem ellerim üşümesin hemde yağmurda ıslanmasın diyorsan goretex eldiven bakacaksın oda 350-500 tl arası.su geçirmiyor fakat bir süre sonra ellerin illaki üşüyor.
 
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
87
Hocam o gidona takılan kollukları beğenmiyorum ayrıca haklısın her eldiven üşütür ama bilekli olması en azından kollarımdan içeri rüzgar almaz şuan yazlık eldivenim var ve kollarımın içine hava giriyor o yüzden bileği uzun tercihimdir.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Hocam o gidona takılan kollukları beğenmiyorum ayrıca haklısın her eldiven üşütür ama bilekli olması en azından kollarımdan içeri rüzgar almaz şuan yazlık eldivenim var ve kollarımın içine hava giriyor o yüzden bileği uzun tercihimdir.

Linkini paylaştığım iki eldiveni de alabilirsin hocam. Gayet güzeldir ikisi de.
 
Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
229
Hocam Difi Grizzle mı yoksa bir kaç gündür bu ürünü araştırıyorum yazın da giyilir mi sizce?

Hocam peki yazlık kışlık farketmez uzun bilekli eldiven önerir misiniz?

Difi Drizzle benimkiler. Soğuk ve rüzgar geçirmiyor ama gaz kolu hassasiyeti için biraz alışmak lazım.
Difi haricinde Held, Ixo, Revit, Dainess, Spidi görünüşleri itibari ile aklımda kalan iyi markalardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst