Eldiven almaktan bıktım ? 4 mevsim eldiven ?

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
eldivenin ucuzu makbüldür .. dikişi az derisi az alıcaksın.. dikişli çorap bile alma öyle söyliyim ilk atıcak yer her zaman dikiş yerleri olur..
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Ucuz etin yahnisi dostum...
Knoxx, fivegloves, alpinestar gibi markalardan eldiven alırsan bu sorunu kökten çözersin.
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
128
spidi carbo 1 almıstım tahminen 2011 fln olabilir. halen kullanıyorum. mototaldan almıştım kızıltoprakta. halen aynı eldiveni kullanıyorum. ne yıpranma ne derisinde soyulma en ufak bir deforme yok. ozamanlarda 180 tl para vermiştim. şimdi daha pahalıdır tabi ama gerçekten çok memnunum. hem elime oturusu hem konforu çok güzel. şimdi daha yeni modelleri vardır tabi bütçeye göre. farklı markalarda güzeldir ama ozaman birçok marka ve model denemiştim. elime en uygunu en rahat ettigim spidi oldu bende onu almıştım. tercih sizin tabi. hayırlı olsun şimdiden.
 
Katılım
23 Mar 2017
Mesajlar
186
Ben de bu sorundan muzdaripim.

Revit striker 2 eldivenim var. Eldivenin üst ve alt bölümleri tam parmakların orada ek bir deriyle birbirine bağlanıyor. (Parmak ucu gelen kısım) Bir sezon dahi bitirmeden bu ek yerlerinden sağ elde iki parmak açıldı. Garantiden uğraşıp değiştirdim. İlk defa böyle bir sorunla karşılaştıktarını belirttiler.

İkinci gelen eldivenimde de daha bir sezonu bitirmiş olmama rağmen sol elde 2 parmak açılmaya başladı. O kadar para veriyorsunuz ve eldivenler parçalanıyor gerçekten üzücü. Çözümü de yok sanırım. Her sezon yeni eldiven almak da öğrenci için pek kolay olmuyor.

Düzenleme : Daha kullanırken sağlam duramayan bu eldivenler, kazada nasıl bizim ellerimizi koruyacak merak ediyorum.


2 seneden fazla süredir striker 2 kullanıyorum, en ufak deformasyon yok. Ciddi anlamda memnunum. Arada sabunlu su ile yıkıyıp vazelinliyorum.
Yanlış beden almak gibi bir durum söz konusu olabilir mi?
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Derisi niye az olsun abi?:silent:

kaliteli alırsan lafım yokda kalitesizlerde sıkıntı oluyor çünkü deride gerçek deri olmuyor..

Eldiven konusuna gelirsek ben bir eldiveni en fazla oda en fazla bir sene giydiğim için . o yüzden çok fazla paralar verme taraftarı değilim.. Bana göre uzun süreli elini içine geçirdiğin bir şeyi kullanmakda sağlıksız .. şahsen bende egzema var o yüzden hijyen açısındanda çok uzun süre kullanmıyorum .. bu işin mantarı var egzaması var osu var busu var..
 
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
717
Motosikleti
Honda CBF 250
Şans işi bence biraz.. Revit eldivenin 1 hafta sonra dikiş patlattığını gördüm...
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
İkisi arasında kaldım bunlardan siz olsanız hangisini tercih ederdiniz :

1-) https://www.hepsiburada.com/dainese-desert-poon-d1-unisex-tekstil-eldiven-black-black-p-HBV00000CJF6J?magaza=Motota%C5%9F

2-) https://www.motomax.com.tr/held-sambia-eldiven-siyah-4533

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------

2 seneden fazla süredir striker 2 kullanıyorum, en ufak deformasyon yok. Ciddi anlamda memnunum. Arada sabunlu su ile yıkıyıp vazelinliyorum.
Yanlış beden almak gibi bir durum söz konusu olabilir mi?

Elimi ölçtüm 7 çıktı yani small beden alıyorum onunla ilgili olacağını sanmıyorum ama bir daha dikişli, ucuz eldiven almam. Peki held sambia mı yoksa dainese unisex eldiven mi tercih ederdiniz siz olsanız ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------

kaliteli alırsan lafım yokda kalitesizlerde sıkıntı oluyor çünkü deride gerçek deri olmuyor..

Eldiven konusuna gelirsek ben bir eldiveni en fazla oda en fazla bir sene giydiğim için . o yüzden çok fazla paralar verme taraftarı değilim.. Bana göre uzun süreli elini içine geçirdiğin bir şeyi kullanmakda sağlıksız .. şahsen bende egzema var o yüzden hijyen açısındanda çok uzun süre kullanmıyorum .. bu işin mantarı var egzaması var osu var busu var..

@logaritma bu iki eldivenden sen olsan hangisini tercih ederdin yada bu fiyatlara başka bir eldiven önerir misin ?
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
spidi carbo 1 almıstım tahminen 2011 fln olabilir. halen kullanıyorum. mototaldan almıştım kızıltoprakta. halen aynı eldiveni kullanıyorum. ne yıpranma ne derisinde soyulma en ufak bir deforme yok. ozamanlarda 180 tl para vermiştim. şimdi daha pahalıdır tabi ama gerçekten çok memnunum. hem elime oturusu hem konforu çok güzel. şimdi daha yeni modelleri vardır tabi bütçeye göre. farklı markalarda güzeldir ama ozaman birçok marka ve model denemiştim. elime en uygunu en rahat ettigim spidi oldu bende onu almıştım. tercih sizin tabi. hayırlı olsun şimdiden.

Ben 2016 da bakarken 800 tldi şimdi 1100 tl olmuş vay be!

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

İkisi arasında kaldım bunlardan siz olsanız hangisini tercih ederdiniz :

1-) https://www.hepsiburada.com/dainese-desert-poon-d1-unisex-tekstil-eldiven-black-black-p-HBV00000CJF6J?magaza=Motota%C5%9F

2-) https://www.motomax.com.tr/held-sambia-eldiven-siyah-4533


İkisi arasında tabi ki held.O Dainese olanın üstünde sadece logosu var diye 400 tl...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
dainese yazlık eldiven belli held daha iyi göründü gözüme.. kardeşim dediğim gibi ben ucuz yollu alıyorum mesela aliexpress den alıyorum çok para vermiyorum .. ben çünkü kullan atçıyım o konuda.. öyle alıyımda 3 sene 5 sene kullnıyım mantığı yok bende eldivende...
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
kaliteli alırsan lafım yokda kalitesizlerde sıkıntı oluyor çünkü deride gerçek deri olmuyor..

Eldiven konusuna gelirsek ben bir eldiveni en fazla oda en fazla bir sene giydiğim için . o yüzden çok fazla paralar verme taraftarı değilim.. Bana göre uzun süreli elini içine geçirdiğin bir şeyi kullanmakda sağlıksız .. şahsen bende egzema var o yüzden hijyen açısındanda çok uzun süre kullanmıyorum .. bu işin mantarı var egzaması var osu var busu var..

Egzama bulaşıcı değil hocam elinde çıkmaz dert etme
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Eldiveni saunaya buzhane sokmuyorum. Eldivenle aynı sıcaklıklarda yaşıyorum. Derim gayet normal gözüküyor. Eldivenin 6 ayda parçalanması nasıl normal olabilir ki bakımını yaptığım halde.

hocam bilerek biraz uç örnek verdim. demek istediğim şu; yolda giderken nerden baksanız 5-10 derece daha soğuk vuruyor hava ellerinize. ama durduğunuzda özellikle güneş altında beklerseniz eldiven ısınır, arada 15 derecelik bi fark olabilir. bu şekilde gün içinde birkaç defa olsa 6 ay içinde ömrünü tamamlamış olabilir.
ben en iyisi olsun diye alpinestars aldım, o bile parmak uçlarından deforme oldu, bildiğin eridi, açıldı.
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
hocam bilerek biraz uç örnek verdim. demek istediğim şu; yolda giderken nerden baksanız 5-10 derece daha soğuk vuruyor hava ellerinize. ama durduğunuzda özellikle güneş altında beklerseniz eldiven ısınır, arada 15 derecelik bi fark olabilir. bu şekilde gün içinde birkaç defa olsa 6 ay içinde ömrünü tamamlamış olabilir.
ben en iyisi olsun diye alpinestars aldım, o bile parmak uçlarından deforme oldu, bildiğin eridi, açıldı.

tamam ama biraz daha iyi olsa da bari aldığımıza değse en azından bir sene gitmesi lazım, ben üç eldiveni değişimli kullandığım halde 1 sene içinde yırtık pırtık oldu 200 TL fiyat da az değil ki. Bir daha asla scoyco almam.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
scoyco ürünleri zaten çok da iyi değil diye biliyorum. günü kurtarmalık genelde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst