Sonuçsuz kalmış başlıkları okumaktan nefret ettiğim için yazma ihtiyacı hissettim arkadaşlar
Motosiklet tamircisine gittim, çekiçle heryerinden komple denge ağırığını 5-10dk dövdü, kastıra kastıra açtı.
Diğer tarafıda motosikletin üzerinde açamadı, denge ağırlığını çıkartırken metal klipsin tırnaklarını kırdı, halen bu böyle çıkıyor falan diyordu...

r: yerden topladım tırnakları

ale:
Ustaya hertürlü alerjim var arkadaş ya, bana ters usta işi :jocolor: Yeni doğmuş bebeği kucağına alır gibi iş yapan ustanız yoksa,
USTAYA GİTMEYİNİZ !!!
Gerekirse çöpe atın yenisini alın, daha pahalıya patlasın ama böyle iş yapan işletmeler yaşayamasın :

ala::
Vida açtırma : 10 TL
( vida açtırmaya ustaya gittiğim için halen kendimden utanıyorum ::ranntign )