Elbet bir gün buluşacağız

Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
maxresdefault.jpg


Sadece fotoğraflarına bakmak bile kalp atışlarımı hızlandırıyor zeiksonar ::142::
seni sıfır olarak satın almak, koltuklarında ki laylonlari, diğer bilimum yerlerinde ki jelatinleri ilk çıkaran kişi olmak istiyorum.
Sana eBay' den pahalı bir sticker seti alıp, özene bözene yapıştırmak, stompgrip tank padleri ilk yapıştıran kişi olmak istiyorum.
Ufak çaplı garajımda seni standa kaldırıp, sabunlu fiber bez ile ilk silen kişi olmak istiyorum.
Full sistem egzoz alıp kendi ellerimle sana takmak istiyorum. Başka eller deysin istemiyorum.
Yillardir hayalini kurduktan sonra seni istiyorum, er yada geç.



Bu posta aylar sonra, belki yıllar sonra tekrar dönüp bakacağım.
bakalım 21.600€' cuk fiyatını toparlamam nekadar zamanımı alacak.
 
Katılım
6 May 2017
Mesajlar
49
Once bi naylona "laylon" dememeyi ogrensek?
https://i.ytimg.com/vi/mYvhRE5xSSo/maxresdefault.jpg

Sadece fotoğraflarına bakmak bile kalp atışlarımı hızlandırıyor zeiksonar ::142::
seni sıfır olarak satın almak, koltuklarında ki laylonlari, diğer bilimum yerlerinde ki jelatinleri ilk çıkaran kişi olmak istiyorum.
Sana eBay' den pahalı bir sticker seti alıp, özene bözene yapıştırmak, stompgrip tank padleri ilk yapıştıran kişi olmak istiyorum.
Ufak çaplı garajımda seni standa kaldırıp, sabunlu fiber bez ile ilk silen kişi olmak istiyorum.
Full sistem egzoz alıp kendi ellerimle sana takmak istiyorum. Başka eller deysin istemiyorum.
Yillardir hayalini kurduktan sonra seni istiyorum, er yada geç.


 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Zx10 fetişisti olmak bu olsa gerek:queen:

Bir an , bu yazının sonu iyi yerlere gitmiyor dedim :p
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Arkadaş üzülme bende kendimi bildim bileli burgman diye sayıklardım 2. şuan elimde 3. seneye girdi kullanıyorum yeter ki iste..

Laylooooooncuuuuuuuuuuuuuuuuuu..
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
ne yani, bir kaç beygir ve tork için bunca yıllık "r1"ine ihanet mi edeceksin? peki ya "r1"in duyguları ne olacak? onu hiç düşündün mü?

ben de buraya yazıyorum yıllar sonra okumak için.

benim en yakın dostum tvs apache, iyi günde kötü günde beraberdik. seninle çok yol katettik, artık ayrılmaz bir bütünün parçaları olduk. seninle ayrılacağım günü hayal bile edemiyorum. umarım aramızdaki ilişki hep böyle kalır, ama şunu bilki ne olursa olsun sen hep benim olacaksın!

(belki üstüne kuma getiririm ama apaçimi satmam)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Oo abiler bunlar ne güzel kafalar yanlız olmadığımı bilmek güzel.Bende geçen yağmur dan sonra süngerle motorumu siliyordum kerata birden beni cezbetti ne olduğunu anlamadan yolda gittiğimi fark ettim gene kandırmış beni bide ıslanınca ne masum bakıyor.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Ufak çaplı garajımda seni standa kaldırıp, sabunlu fiber bez ile ilk silen kişi

Voovovovov ! :queen:
A pardon hocam "Standa kaldırıp silme..." işini bir an karıştırdım.
Benim obsesifligim kusura bakma :mrgreen:

Allah gönlüne göre versin, hepimizin gönlünde saklı bir kısrak var, ulaşırız umarım ama ulaşamasakta hedeflerimizin peşinden gitmekte yeter.

"Bende biliyorum hayalimin gerçek olma ihtimalinin çok düşük olduğunu, ben hayalini kurmayı bile çok seviyorum.
Onu ne kadar sevdiğimi sen düşün..."
Diyordu bir replik.
Selametle :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Mutlulugu uzaklarda arama, o her daim gozunun onundedir de nedendir bilinmez goremez hep uzaklarda arar insan. Mesela bir ybr hayal et uzerinde sen.. anlayana sivrisinek saz. Anlamayana zx10 az
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben de ZX19 u bekliyorum...
Elbet bir gün çıkacak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst