elazığdan selam

Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
1
mrb arkadaşlar intenette gezinirken tesadufen sitenizi gördum 1 ay kadar girdim çok hosuma gitti bende güzel bi motor aşkı oluşmaya başaldı hayırlısı inş bende en kısa zamanda aranıza katılırım
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
1
hb arkadaşlar burda sanırım 30 yıldan sonra kendi ruhumu bulduğumu sanıyorum
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
hoşgeldin aramıza kardeşim

resimlere bakmakla yetinme katılımcı ol :rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
1
ben aslında pek motodan ilgilenmezdim ama bi arkadasın aldığı motor a binince sanırım suzikiydi. hayran kaldım ben surmedim ama sadece bindim dedimki allahım ben bu yasıma kadar boş yasamısım. ve hemen internetten buldum sitenizi birazcık gezindim ve çok hosuma gitti sanki motor dunyası farklı geldi bana araba filan kullanırım ama sanırım motor çok farklı RÜZGARI HİSSETMEK İSTİYORUM

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:35 PM ----------

resimlere bakmakla yetinme katılımcı ol OK ABİ
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
142
Toprağım Hemşerim Hoşgeldin Aramıza... Cengiz Kardeş.. Acaba Tanıyormuyuz Seni ?? Birde Bindiğin Suzuki Kimin suzukisiydi Acaba :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tipik bir MT Vakası :)
::tutkuy:: ::144::
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
al işte bir kronik vakka daha hapı yuttun arkadaşımm... şaka şaka hoşgeldin..sefalar getirdin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst