Elazığ MT-Motosiklet23 İftar Yemeği

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Elazığ Motosiklet ve Motor Sporları Kulübü Derneği Moto23/Motosiklet23’ün iftar yemeği 26.Eylül.2007-Çarşamba günü Özel Bilgem Koleji’nin yemek salonunda gerçekleşti.

Katılımın yoğun olduğu iftar yemeği toplantısı aynı zamanda Dernek Başkanımız Sayın Oktay DAL’ın 600 cc kategorisinde elde ettiği drag yarışları Türkiye birinciliğinin kutlaması da gerçekleştirildi.Şampiyon arkadaşımızın motosikletinin önünde dizili duran kupalar Motosiklet23’ün gurur kaynağı oldu.



































Elazığ Emniyet Müdürlüğü Trafik Tesçil Şube Müdürü Süleyman COŞKUN, Yine Emniyet Müdürlüğünden Rıdvan AKKAYA ile bir arkadaşı Derneğimizin iftar yemeğinde konuk oldular.Teşriflerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyoruz.






Yemek sonrası Oktay DAL’ın şerefine havai fişek gösterisi için dışarı çıktık.Arkadaşlarımız yavaş yavaş ayrılırken ben de motosikletiyle gelenlerin birer kare fotoğrafını çektim.















 
Katılım
19 Tem 2006
Mesajlar
39
harika bir iftar yemeği oldu sayın serdar beye ve moto 23 üyelerine sonsuz teşekkürler.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Allah kabul etsin allah muabbetınızı artırsın doslunuz bozulmasın serdar hocam antep den selamlar
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
adanadan slamün aleyküm paylaşım için teşekkürler şampiyonada başarılar dilerim bir dahaki sefere resimlerin altına tanıtım yazısıda isteriz iyi akşamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst