Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Ağu 2015
- Mesajlar
- 456
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,
Geçenlerde bir arkadaşım ile bir motora bakmaya gittik. Ekzos dan çıkışının arkasına elimi tutuğumda elimde nemlenme hissine kapıldım acaba bu benim elim için mi böyle diye merak ettim arkadaşıma elle dedim, aynı hisse oda kapıldı..
Hava şartları biraz serin , motor en az 7-8 saat çalışmadığını düşünüyorum..
Motor tek silindir ,su soğutmalı bir makinaydı.. Acaba neyden olabilir ? Normalmidir?
Geçenlerde bir arkadaşım ile bir motora bakmaya gittik. Ekzos dan çıkışının arkasına elimi tutuğumda elimde nemlenme hissine kapıldım acaba bu benim elim için mi böyle diye merak ettim arkadaşıma elle dedim, aynı hisse oda kapıldı..
Hava şartları biraz serin , motor en az 7-8 saat çalışmadığını düşünüyorum..
Motor tek silindir ,su soğutmalı bir makinaydı.. Acaba neyden olabilir ? Normalmidir?