Enjeksiyon ayarı olmaz. Ateşleme haritası değiştirilir. Motosiklet ECU ları genellikle programlanabilir olmadığından bunu sadece power commader gibi cihazlarla yapabilirsin. P.Commander laptopa bağlanır, siteden indirdiğin harita ( map ) cihaza yüklenir . Bana sorarsan gerek yok. Bu şekilde kullanabilirsin.