Ekşideki ibretlik şanzıman hikayesi

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Yahu şu yazilanlari okudukca nutkum tutuluyor yemin ederim. Nasıl bir ortamdayiz? Yalan olma ihtimali çok düşük çünkü hangimiz "yok artık bu olmaz" diyebiliriz şu yazılanlar karşısında:

"yıllar önce würth'te çalıştığım dönemde araç kiralama işiyle uğraşan bir müşterim vardı. bi müşterisi gelmiş araç kiralamış kendisinden antalya'ya gidicem diyerek. neyse müşterime uğradım çay içiyoruz. elemanı geldi "abi bu adam antalya'ya gideceğim dedi ama araba salihli'de" dedi. bizim müşteri "eyvahh!" dedi atladık arabaya araç takip sisteminden arabanın bulunduğu yere gittik araç salihli oto sanayide bir tamircide lifte kaldırmışlar öylece duruyor. çaktırmadık girdik dükkana selamın aleyküm aleyküm selam faslından sonra kısa bi sohbetin ardından bizim arkadaş sordu ustaya "ustam bu aracın nesi var" diye. usta da "şanzıman arızası var şanzımanı değişecek dedi" o andan aracı kiralayan eleman bizim arkadaşı görünce dükkanda film koptu zaten. elemanda kiraladığı aracın aynısı varmış şanzıman arızası varmış aracında. ustası da senin arabanın aynısından kirala getir sök tak yapalım değiştirelim demiş"

Vallahi aklımı yitirmek üzereyim.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Yahu şu yazilanlari okudukca nutkum tutuluyor yemin ederim. Nasıl bir ortamdayiz? Yalan olma ihtimali çok düşük çünkü hangimiz "yok artık bu olmaz" diyebiliriz şu yazılanlar karşısında:

"yıllar önce würth'te çalıştığım dönemde araç kiralama işiyle uğraşan bir müşterim vardı. bi müşterisi gelmiş araç kiralamış kendisinden antalya'ya gidicem diyerek. neyse müşterime uğradım çay içiyoruz. elemanı geldi "abi bu adam antalya'ya gideceğim dedi ama araba salihli'de" dedi. bizim müşteri "eyvahh!" dedi atladık arabaya araç takip sisteminden arabanın bulunduğu yere gittik araç salihli oto sanayide bir tamircide lifte kaldırmışlar öylece duruyor. çaktırmadık girdik dükkana selamın aleyküm aleyküm selam faslından sonra kısa bi sohbetin ardından bizim arkadaş sordu ustaya "ustam bu aracın nesi var" diye. usta da "şanzıman arızası var şanzımanı değişecek dedi" o andan aracı kiralayan eleman bizim arkadaşı görünce dükkanda film koptu zaten. elemanda kiraladığı aracın aynısı varmış şanzıman arızası varmış aracında. ustası da senin arabanın aynısından kirala getir sök tak yapalım değiştirelim demiş"

Vallahi aklımı yitirmek üzereyim.

Oha amk. Kusura bakmayin amk dedim ama yuh yani. Şeytan gitsin o adamin yaninda staj yapsin.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
öncelikle çok güldüm, gece gece baya güldürdü, bir kaç dakika sonrada bir durgunluk oldu, bu seferde ülkemden utandım... geçecek, bugünler de geçecek.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
O değil de adam Salihli'ye gideceğim demiş olsaydı?

o zaman adamlar olayi hic cakmayacakti. konusunu konusmayacakti. ekside bu konu gecmeyecek, biz bu konuyu konusmayacaktik.
Ben baslikta kufur etmeyecek, yurdum insanina zaten olmayan guvenim yerin dibine gecmeyecekti.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
o zaman adamlar olayi hic cakmayacakti. konusunu konusmayacakti. ekside bu konu gecmeyecek, biz bu konuyu konusmayacaktik.
Ben baslikta kufur etmeyecek, yurdum insanina zaten olmayan guvenim yerin dibine gecmeyecekti.

Demek ki bizim bilmediğimiz neler olmuş neler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

öncelikle çok güldüm, gece gece baya güldürdü, bir kaç dakika sonrada bir durgunluk oldu, bu seferde ülkemden utandım... geçecek, bugünler de geçecek.

Geçen de otele giden bir adama hiç haberi yokken bozuk televizyonu kitleyip "bunu siz bozmuşsunuz diyerek" parasını istemişler.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Yahu şu yazilanlari okudukca nutkum tutuluyor yemin ederim. Nasıl bir ortamdayiz? Yalan olma ihtimali çok düşük çünkü hangimiz "yok artık bu olmaz" diyebiliriz şu yazılanlar karşısında:

"yıllar önce würth'te çalıştığım dönemde araç kiralama işiyle uğraşan bir müşterim vardı. bi müşterisi gelmiş araç kiralamış kendisinden antalya'ya gidicem diyerek. neyse müşterime uğradım çay içiyoruz. elemanı geldi "abi bu adam antalya'ya gideceğim dedi ama araba salihli'de" dedi. bizim müşteri "eyvahh!" dedi atladık arabaya araç takip sisteminden arabanın bulunduğu yere gittik araç salihli oto sanayide bir tamircide lifte kaldırmışlar öylece duruyor. çaktırmadık girdik dükkana selamın aleyküm aleyküm selam faslından sonra kısa bi sohbetin ardından bizim arkadaş sordu ustaya "ustam bu aracın nesi var" diye. usta da "şanzıman arızası var şanzımanı değişecek dedi" o andan aracı kiralayan eleman bizim arkadaşı görünce dükkanda film koptu zaten. elemanda kiraladığı aracın aynısı varmış şanzıman arızası varmış aracında. ustası da senin arabanın aynısından kirala getir sök tak yapalım değiştirelim demiş"

Vallahi aklımı yitirmek üzereyim.

Eskiden beri yapılan işlem bu :D
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Bu ülkede yaşamak için fazla saf kalıyorum duygusu uyandırdı.
İlk defa duyuyorum ve arabamda bir arıza olsa, biri söylemedikten sonra, hayatta aklıma gelmez.

Çok yazılır da, neyse...
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Ekonomik şartlar mı bizi bu noktaya getirdi, yoksa biz millet olarak hep böyle miydik diye düşünmekten kendimi alamıyorum.
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Daha önce çalışmış olduğum bir filo kiralama firmasında çokça karşılaşırdık.
Turbo ve enjektör hırsızlığı en çok karşılaştığımız durumdu.
Birde kendi araçlarını bir yerlere sürtüp kaskoları bozulmasın isteyenler, arkadaşlarına araç kiralatıp kiralanan arabayla kendi arabalarına park halinde çarparlardı.
İnsanlarımız gerçekten çok garip.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Yaparlar, şaşırmam.
daha önce bir yaşça küçük uzaktan arkadaş vardı. babası bir şirkette kiralık araç kullanıyordu, mazot şirketten. Arkadaşıyla beraber, başka arabayla gezmek için, bu arabadan mazot çekmeye çalışmışlardı. Tabi aracın depodan içeri hortum sallayamıyorlar. Araç fazla gelen yakıtı mazot pompası geri depoya basıyormuş. Bunlarda Aracı lifte kaldırıp, o boruyu söküp, araca tapa gaz verip yanmayan mazotu alıyorlardı.

Üzgünüm dostlar, böyleyiz. Her ne kadar milletimize yakıştıramasak ta, çok var böyleleri.
 
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
41
çok değil 3-4 ay önce piyasada hepimizin bildiği araç kiralama şirketi olan MOOV firmasından A noktasından B noktasına gitmek için sokağımın biraz ilerisinde ki Renault Clio marka aracı kiraladım ve sürüşe başladım. Israrla kırmızı ışıkta bekleyen sürücüye korna çalmak için elimi direksiyonun ortasına attım ve göreyim. Aracın hava yastığını çalmışlar. Elim içine çökmüştü.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
abim araç kiralama işi yapıyor. araçtaki gps'i söküp çalan oldu iki defa. parça çalmak ne ki...
arabaları bulduk tabi sonra yedek gps sayesinde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst