Kopyala-yapıştır, nitelikli bir şey değil. Bazen özel olarak dikkat çeken bir konuda "Yaw şurada şu konu konuşulmuş. Ben bunu şöyle değerlendiriyorum. Sizin fikriniz nedir?" minvalinden bir şeyler yapılması belki makul ama bu kadar yoğun ve kopyalamaktan ibaret bir içerik taşıma işi pek güzel değil. Tasvip etmiyorum.