Ekipman!

Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Merhaba arkadaşlar.
Kask,mont,dizlik,eldiven ve bot almak istiyorum. Küçük bir sıkıntım var 2000tl bütçenin üzerine çıkamıyorum çünki kredi kartımın bütçesi 2000tl taksitli çekim yapacağım için böyle olması benim için daha iyi. Sizden ricam ls2 kaskım var bir adet dandik montum var bunları kesinlikle değiştirmem gerekiyor çünki beni korumuyor. 2gün önce montumun ne kadar dandik olduğunu küçük bir kazacık ile öğrendim uzun lafın kısası 2000tlyi aşmamak kaydı ile önerilerinizi rica ediyorum.
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
2000 tl zaten orta halli bir ekipman için yeterli. Mt revenge kask, rev it eldiven, dainese dizlik öneririm.
Üstündeki montun marka modelini yaz da alacak olanlara fikir versin.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Prohel rendom 3001 marka ve modelli montum küçücük bir kazada direk yerle temas eder etmez yırtıldı arkadaşlar bilginiz olsun eğer almak isteyen olursa kesinlikle almamasını tavsiye ederim. Çok ucuz bir mont düştüğünüzde hiçbir işinizi görmez evdeki standart günlük kullandığınız montlardan çok da bir farkı yok.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Bahsettiğin meblanın altında bir fiyata en kalitelilerinden mont pantlon eldiven termal takim aldim. (Yaklaşık 1200 tl) üstüne kalan parayla da gidip sağlam bi kask alabilirsin.
Ekipman alışverişinizi yurtdisindan yapin. Düşük meblalar ile kendinizi daha iyi koruyun.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Ls2 neden korumasinki? piste mi cikiyorsun?

Piste çıkmakla ne alakası var. Trafikte başına ne geleceği belli değil ve sonuçta 100-120yerine göre150km sürat yapabiliyoruz o süratteknesi ls2paramparça olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------

Bahsettiğin meblanın altında bir fiyata en kalitelilerinden mont pantlon eldiven termal takim aldim. (Yaklaşık 1200 tl) üstüne kalan parayla da gidip sağlam bi kask alabilirsin.
Ekipman alışverişinizi yurtdisindan yapin. Düşük meblalar ile kendinizi daha iyi koruyun.

Aldığın ürünlerin linklerini atarmısın rica etsem
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Piste çıkmakla ne alakası var. Trafikte başına ne geleceği belli değil ve sonuçta 100-120yerine göre150km sürat yapabiliyoruz o süratteknesi ls2paramparça olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------



Aldığın ürünlerin linklerini atarmısın rica etsem

Açtığım konuları kontrol edersen orada linkleri ve diğer ürünlerde bulunmakta.
 
Katılım
14 Tem 2004
Mesajlar
50
F/P oranı yüksek bot önerileri:
http://www.feyizoglu.com/Bot-Ayakkabi-235/YDS/235-749
http://www.motomaxonlineshop.com/forma-poker-bot-pmu3292

Eldiven, koruma ekipmanı hatta evvelce bedenini deneyip emin olduğumuz kask konusunda güvenilir site bulunursa cazip fiyatlar nedeniyle yurt dışı tercih edilebilir. Fakat bence bot ve ceket TR'den alınmalı. Değişimin sorunsuzca yapılabilmesi için. kask falan da gümrükte uğraştırabilir. Çin'den ise güvenilip alınması sakıncalı diye düşünüyorum. (Kaldı ki dediğim gibi hem gümrükte hem çok uzun sürecek kargodo bekleme gibi problemler olabilir)
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196


Mükemmelsin abi ya ellerine sağlık dün gecede uyumadım sabahladım bende buldum ufak tefek bişiler artık şu ekipmanları toplayayım. Yalnız kaliteli bi 4mevsim mont almam benim için daha mantıklı.Ellerine sağlık abi zaman ayırdığın için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------

F/P oranı yüksek bot önerileri:
http://www.feyizoglu.com/Bot-Ayakkabi-235/YDS/235-749
http://www.motomaxonlineshop.com/forma-poker-bot-pmu3292

Eldiven, koruma ekipmanı hatta evvelce bedenini deneyip emin olduğumuz kask konusunda güvenilir site bulunursa cazip fiyatlar nedeniyle yurt dışı tercih edilebilir. Fakat bence bot ve ceket TR'den alınmalı. Değişimin sorunsuzca yapılabilmesi için. kask falan da gümrükte uğraştırabilir. Çin'den ise güvenilip alınması sakıncalı diye düşünüyorum. (Kaldı ki dediğim gibi hem gümrükte hem çok uzun sürecek kargodo bekleme gibi problemler olabilir)

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim
ederim. Değerlendirmeye alacağım.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Mükemmelsin abi ya ellerine sağlık dün gecede uyumadım sabahladım bende buldum ufak tefek bişiler artık şu ekipmanları toplayayım. Yalnız kaliteli bi 4mevsim mont almam benim için daha mantıklı.Ellerine sağlık abi zaman ayırdığın için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------



Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim
ederim. Değerlendirmeye alacağım.

önemli değil umarım yardımcı olmuşumdur.ama ne yazıkki 4 mevsim biraz fantazi gibi,tamam çoğu montu bu şekilde satıyorlar, içliği felan çıkarıyorsun ama ne yazık ki yetmiyor.yazlık mont kesinlikle file ve açık renk olması gerektiğini düşünüyorum.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
önemli değil umarım yardımcı olmuşumdur.ama ne yazıkki 4 mevsim biraz fantazi gibi,tamam çoğu montu bu şekilde satıyorlar, içliği felan çıkarıyorsun ama ne yazık ki yetmiyor.yazlık mont kesinlikle file ve açık renk olması gerektiğini düşünüyorum.

Hani şöyle açıklayayım abi. 200tl lik bir mont yerine 500tl ye kaliteli bir mont almak bana daha mantıklı geliyor. En azından her yönden işimi görebileceğini düşünüyorum
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Piste çıkmakla ne alakası var. Trafikte başına ne geleceği belli değil ve sonuçta 100-120yerine göre150km sürat yapabiliyoruz o süratteknesi ls2paramparça olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------



Aldığın ürünlerin linklerini atarmısın rica etsem

Ezbere is yapma arkadasim, Ls2 ispanyol mali kaliteli kasktir, ucuz diye kucuk gorme, 4-5 yildizli kaskalar her tur seni o hizlarda korur...
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Ezbere is yapma arkadasim, Ls2 ispanyol mali kaliteli kasktir, ucuz diye kucuk gorme, 4-5 yildizli kaskalar her tur seni o hizlarda korur...

Kardeş yanlış anlama ben sana kötüdür demedim zaten sadece beni tatmin etmiyor dedim. 600tl civarı bir kask düşünüyorum. Kaliteli etinden sütünden faydalanayım almışken düzgün olsun istedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst