EKİPLE BULUŞMA - DOĞUM GÜNÜ KUTLUYORUZ - SPARTAN'S MOTOCREW

Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Merhaba,

Hep gazlayacak değiliz ya, birazda eğlenelim dedik.

Ekiple bir akşam buluşup Vedat'ın doğum gününü kutladık, pasta kestik yedik içtik.

En kötü günümüz böyle olsun... Bol keyifli aktiviteler ile yüzümüz-nüz hep gülsün...

İyi seyirler.

Saygılar.

https://www.youtube.com/watch?v=-fEhEdpiwww&t=2s
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst