ben bu ürünü geçen yaz ve bu yaz denize gittiğimizde kullandım. görüntü kalitesi bence çok iyi. su altı çekimleri harika. bu kadar net görüntüler beklemiyordum açıkçası. normal olarak housing takılı iken sesleri az alıyor.
tek beni üzen yanı kumandasının su alması be bozulması oldu. normalde 3m su geçirmez olması gerekiyor. ama kıyıda çocuklarla çekim yaparken su almış.
yurt dışından aldık garanti falan yok tabi. olsada garantiye girermiydi ayrı bir konu.
wifi pek kullanışlı değil. bağlanması zor oluyor ve çok yavaş işliyor. hatta bazen donuyor. ben pek kullanamadım. düzgün çalışsa çok işe yarar bi özellik. telefonum galaksy s5. belki benim telefonla alakalıdır. bilemiyorum. başka kullanan varsa yorumlarını beklerim.
1080 30 fps de kullanıyoru. (benim full hd tv daha üst çözünürlükleri oynatmadı) en düşük çözünürlükte bile video boyutları çok büyük geldi bana. hele birde 2k, 4k çekimlerde 10 dk lık video 10 gb kadar oluyor. 1080 60 fps de çekim yapmak isterdim. ama tv desteklemiyor işte.