ibrahim16 Katılım 16 Nis 2008 Mesajlar 173 4 Eyl 2008 #42 .1989 [A2]1999 ama şu anda ehliyet falan yok on gün önce ruhsatla beraber çalındı şimdi karakoldan aldığım tutanakla idare ediyorum.:salut:
.1989 [A2]1999 ama şu anda ehliyet falan yok on gün önce ruhsatla beraber çalındı şimdi karakoldan aldığım tutanakla idare ediyorum.:salut:
eftelya Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 17 Mar 2008 Mesajlar 1,647 4 Eyl 2008 #45 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. ehliyetim yok benim:salut:
By Mükemmel Katılım 7 Ara 2006 Mesajlar 1,842 4 Eyl 2008 #46 2001'den beri ehliyet sahibiyim.:bounce:
Rigel Katılım 31 Eki 2005 Mesajlar 1,618 4 Eyl 2008 #47 Rigel' Alıntı: Rekor bende şimdilik: B: 1985 (Tam 23.5 yıllık) rekorunu yiyim. B sadece 35 yıllık (1973) Genişletmek için tıkla ... Abim, SAYGILAR... ::blusssh:
Rigel' Alıntı: Rekor bende şimdilik: B: 1985 (Tam 23.5 yıllık) rekorunu yiyim. B sadece 35 yıllık (1973) Genişletmek için tıkla ... Abim, SAYGILAR... ::blusssh:
caner22 Katılım 30 Haz 2006 Mesajlar 1,331 4 Eyl 2008 #48 ExTReMa' Alıntı: Adaş test sürüşü yapıyolar mı banada tur attırırsın artık Genişletmek için tıkla ... eğer ucak ile gezip te kardeşinizi almassanız :queen::queen::queen:
ExTReMa' Alıntı: Adaş test sürüşü yapıyolar mı banada tur attırırsın artık Genişletmek için tıkla ... eğer ucak ile gezip te kardeşinizi almassanız :queen::queen::queen:
yorgun 48 Katılım 9 Nis 2007 Mesajlar 534 4 Eyl 2008 #51 Ehliyetyim 2o yıllık baya eskimiş durumda. E o zaman ehliyet eskidiğine göre bende eskimiş oluyorum...:queen:
Ehliyetyim 2o yıllık baya eskimiş durumda. E o zaman ehliyet eskidiğine göre bende eskimiş oluyorum...:queen:
mondializzet100 Katılım 21 Nis 2007 Mesajlar 2,162 4 Eyl 2008 #52 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. 9 senelik :cat:
kkorhann34 Katılım 1 Nis 2007 Mesajlar 595 4 Eyl 2008 #53 -378 gün almama kaldı :mrgreen: ben doğmadan daha önce a2 alanıda kurlarım 92:rendeer:
haluka28 Katılım 10 Mar 2008 Mesajlar 1,203 4 Eyl 2008 #54 Daha Bir Yıl Olmadı Ama şuana Kadar 12000 Km Yol Yaptım.
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 5 Eyl 2008 #58 B sınıfı Şimdi de D sınıfı olacak ve sonrasında A2 05.08.2004