Ehliyetiniz kaç yıllık?

Ehliyetiniz kaç yıllık?


  • Kullanılan toplam oy
    122
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
3 aylık :)

yanı aslında hemen hemen 1 yıllık olacaktıda ben kartı mayıs da aldm trafıkten :) lazım değil nasılsa :p ( B+A2 )
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bugun tam 13 ay oldu alalı yanı 1yıl 1ay

ankete bakıyorum da yas ortalaması baya dusuk buda gosterıyor kı turkıyede motosiklet daha yeni yeni başlıyor . oturma safhasına geçiyor
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
23 ağustos sınav sonuçları ne zaman açıklanacak bilen varmı ? :( 10 gün sonra direksiyon sınavı var. Heyecan başladı şimdiden
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Senin ki KAç yıllık kanka :p :mrgreen:

A2 6 AYLIK,

B 5 YILLIK

KAMYON EHLİYETİ 9

UCAK EHLİYET SINAWINA GİRİCEM BU HAFTA.. YAZILIDAN GEÇTİM ABİ DİREKSİYONA GİRİCEM :mrgreen:

Adaş test sürüşü yapıyolar mı banada tur attırırsın artık :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
B-1988
e-1994
a2-1996

Şıklarda hepsi yoktu da....:p
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
b 1 sene oldu a2 de aldım ama para olmadıgı içn vergi dairesine fl yatırmadım ondan dolayı daha elimde degil:D
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
B: 8 ağustos 2000
A2: 8 ağustos 2006
tamamen tesadüf eseri 6 yıl arayla aynı gün :))
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
30
sınawı geçtimde daha gidip belgeyi almak nasip oladı :D
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Rekor bende şimdilik:

B: 1985 (Tam 23.5 yıllık)

A2: 2002
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst