Ehliyete sonunda başvurdum

Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
evet arkadaşlar sonunda a2 ehliyetini alıyom kursa kayıt yaptırdım sizinle paylaşmak istedim bi arada motoru alırız heralde :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hadi hayırlı olsun:rendeer: inşallah motorunuda en kısa zamanda alırsın
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
KayıTLar süreKLi dewam eder... dönem kayıt tarihi yok:) sadece kontenjan war; eğer DoLaRSa diğer sınava kaLırsın o yüzden bi an önce yazılmalısın ekim sınavı için :) :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst