- Konu Yazar
- #1
Tanıdık diye gittiğim sürücü kursuna yazıldım a2 ehliyet için eylül sonu gittim parayı verdim kaydoldum sana mesaj atacaz sınavdan 1 hafta önce dediler hala bi haber yok aradım meb'ten direksiyon sınav tarihi gelmedi dediler b ehliyetim var yazılı sınava girmiyorum sadece direksiyona girecem sizce atlatıyorlarmı beni 