Ehliyete başvuralı 1.5 ay oldu sürücü kursu hala geri dönüş yapmadı

Katılım
5 Ağu 2018
Mesajlar
18
Tanıdık diye gittiğim sürücü kursuna yazıldım a2 ehliyet için eylül sonu gittim parayı verdim kaydoldum sana mesaj atacaz sınavdan 1 hafta önce dediler hala bi haber yok aradım meb'ten direksiyon sınav tarihi gelmedi dediler b ehliyetim var yazılı sınava girmiyorum sadece direksiyona girecem sizce atlatıyorlarmı beni :D
 
Katılım
28 Tem 2017
Mesajlar
675
Genelde her ayın 20 sinden sonra oluyor. Muhtemelen 24 veya 25 şinde sınavınız olur 1 hafta öncesinde de size motor eğitimi verirler. Sıcak sıcak sınava girersiniz.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Kursunu bilmiyorum ama bizde son 2-3 aydır bu tarz sorunlar ile adaylarımız ile karşı karşıya kalıyoruz yani söyle sınava girecek aday sayısı olarak 72 diyoruz bize ancak 24 ünün sınavını yapabiliriz diyorlar sonraki sınavda 48 diyoruz 12 adayın sınavı oluyor motor sınavlarınıda bu ara iyice erteliyorlar ellerinde hoca yok daha doğrusu sınavda görev almak için başvuru yapan hoca olmayınca eldekilerle eşit oranda bölerek sınav yapıyorlar haliyle buda biraz zaman alıyor kursun oyaladığını sanmam muhtemel bizim ile aynı sorunu yaşıyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst