Ehliyet sorunu _?_

Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Hâlâ merak eden vardır belki :) K ehliyeti sadece sizin eğitimde olduğunuz saatler içerisinde geçerli olan bir belgedir. Hani eğitmenler eşliğinde gittiğimiz zamanlar. Eğitiminiz bittiği an k ehliyetiniz de yok demektir :) sadece eğitimde olduğunuz zaman olan bir belge bu. Diğer türlü ehliyet almadan kendiniz araç sürmek için bi belgeye sahip olamazsınız.
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
1
maalesef yok öyle bişey :D ama trafik polisini kafaya alabilirsin :D ehliyeti bastırmaya gidiyorum die :D bişey demezler şahsen ben öyle yaptım :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst