- Katılım
- 28 Mar 2014
- Mesajlar
- 428
- Konu Yazar
- #1
Sinavi gectim belgem 2 hafta icinde cikacak dendi.bide emniyette bekleme 3 hafta sonra cikicak anlayacaginiz.motorsiklet kullaniyorum acaba polis felan cevirse cezai islem yine 3000 tl mi olacak daha sonra itiraz etme hakkim olurmu bu kadar bekledim 21 gun daha beklemek zoruma gidiyor