aynı durumdan ben de muzdaribin. stajyer olarak sayılacaz orası kesin. yalnız bizim ehliyetler gene eski a2 mi olacak orası net değil
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------
dün beni brisi yeni a1 e düşeceksi diyerrek korkuttu başka birisi de yok eski a2 yi alacaksın ama sadece 75 ceza puanı sınırın olacak diye rehatlattı ama ortada net bişey söyleyen yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
öğrendiğim kadarıyla stajyer olarak sayılacaz fakat ehliyetlerimiz eski a2 nin dengi olan A sınıfı ehliyeti alacaz.