Ehliyet sınavını geçtim fakat kartı daha çıkarmadım

Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
64
Ehliyet sınavını vs geçtim ama kartı daha çıkarmadım 2016dan sonra çıkarsam stajyer olarak mı sayılırım
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
aynı durumdan ben de muzdaribin. stajyer olarak sayılacaz orası kesin. yalnız bizim ehliyetler gene eski a2 mi olacak orası net değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

dün beni brisi yeni a1 e düşeceksi diyerrek korkuttu başka birisi de yok eski a2 yi alacaksın ama sadece 75 ceza puanı sınırın olacak diye rehatlattı ama ortada net bişey söyleyen yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

öğrendiğim kadarıyla stajyer olarak sayılacaz fakat ehliyetlerimiz eski a2 nin dengi olan A sınıfı ehliyeti alacaz.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Şurada 3-4 gününüz kaldı bırakın artık düşünmeyi alınca görürsünüz ne olucağını :)
 
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
41
Motorda stajyer uygulaması yok sadece yaş uygulaması var arkadaşlar.Yaşın 24 se A sınıfı ehliyeti hemen veriyorlar sana ne stajyeri siz araba ehliyeti almıyorsunuz..Yaşınız 24 den küçük fakat 2 yıllık a2 ehliyetiniz varsa yine A sınıfı ehliyeti almaya hak kazanıyorsunuz..Benimde şuan dosyam elimde ocak 4 ü bekliyorum ehliyeti çıkartmak için..Kimseye kulak asmayın girin resmi gazeteye okuyun..
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
49
Ocak 2016dan itibaren kursa yazılanlar için geçerli. Sertifikanızda a2 sürücü adayı olur yazması lazım sizin için bir sıkıntı yok
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/157777-a1-a2-a-sinifi-ehliyet-ile-ilgili-detayli-aciklamalarim-ve-surucu-kurslari.html
buradan okuduğum kadarıyla 2016 da ehliyeti aldığımızda eski a2 görevi gören A sınıfı olacak ehliyetlerimiz
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
77
1 ocak 2016 dan önce dosyanızı ehliyete dönüştürmeniz gerekiyor yoksa stajyer uygulamasına kalıyorsunuz.Gerçi bir çok yerde yoğunluktan dolayı randevu alamama sıkıntısı var ben ucu ucuna çıkarttım :)
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
64
Senin dediğin gibiyse ehliyetini aldığında A sınıfı ehliyet vermeleri lazım, ama sanmıyorum öyle olacağını A2 verecekler. Bekleyip göreceğiz bakalım.

abi ben randevuyu alsam yer varsa yeni yıla kadar 1 günde halledilecek işler değil mi bu kartı çıkarma olayı ? yarın için bir umidim var umarım gerçekleşirse motoruda ehliyetede çok kısa zamanda kavuşacağım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst