- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Biliyorsunuz bu hafta ehliyet yazılı sınavı var ve normalde 21 marta olması gerekirken 22 marta ertelendi bunuda duyurmak istedim.
Herkeze başarılar dilerim , Hayırlısıyla geçersiniz inşallah motosiklet + ehliyet = Özgürlük.
Herkeze başarılar dilerim , Hayırlısıyla geçersiniz inşallah motosiklet + ehliyet = Özgürlük.