Ehliyet Sınav giriş belgem A2 yerine B sınıfı gelmiş yardımcı olabilecek birileri ?

Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
69
30 haziran A2 ehliyeti sınavına giricektim. Bugun kurstan aradilar giriş belgeniz B sınıfı gelmiş diye. Başına böyle birşey gelmiş olan varmı ne yapmam lazim. Kurs konuşacakmış ama zor gözüküyormus parayi biriktirdim tam motoru alacağım sezon bitmeden ehliyet alamiyorum simdide.

Milli eğitim bakanlığı eğitim teknolojileri genel müdürlüğü ilgileniyormuş varmı tanıdığı olan ? yardımcı olabilecek birisi
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Üzülmeyin kışın motora binmek de aslında çok zevkli, sezon diye bişey yok bence, sezoncular tatlı su motorcusu :cherry:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bana da evraklarımı a2 vermeme rağmen b ehliyet vermişlerdi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst