- Konu Yazar
- #1
30 haziran A2 ehliyeti sınavına giricektim. Bugun kurstan aradilar giriş belgeniz B sınıfı gelmiş diye. Başına böyle birşey gelmiş olan varmı ne yapmam lazim. Kurs konuşacakmış ama zor gözüküyormus parayi biriktirdim tam motoru alacağım sezon bitmeden ehliyet alamiyorum simdide.
Milli eğitim bakanlığı eğitim teknolojileri genel müdürlüğü ilgileniyormuş varmı tanıdığı olan ? yardımcı olabilecek birisi
Milli eğitim bakanlığı eğitim teknolojileri genel müdürlüğü ilgileniyormuş varmı tanıdığı olan ? yardımcı olabilecek birisi