ehliyet kursu hakkında ....

Katılım
30 Tem 2012
Mesajlar
10
Aslında ben Gelişim'e yazılayım demiştim babama orası çok uzak demişti. Ama bu beni yazdıracakları yer hem çok dandik hem de çok aşırı pahalı. Yaklaşık olarak 650 700 e ehliyet eline gelir diyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst