Ehliyet alırken

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
7
Yaklaşık 1 ay önce B sınıfı ehliyet almaya hak kazandım fakat henüz almadım. Biraz araştırma yaptım benim bulunduğum ilçe dışında bir sürücü kursunda A2 fiyatının ucuz olduğunu öğrendim. Benim B sınıfı sertifika dursa gidip diğer ilçeden A2 yide alıp beraber çıkartabiliyo muyuz, yoksa her ehliyeti sürücü kursunun bağlı olduğu emniyetten mi çıkarmamız gerekiyo :silent:
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
316
B Sınıfı dosya halinde iken normal alabileceğini sanmıyorum çünkü bende b var a2 için gittim adam ehliyeti aldı fotokopi filan cekti hem ona göre indirim yaptı hemde yazılı sınava tâbi değilim.
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Ehliyet nerede alındıysa o ilin sınırları içerisindeki emniyetten çıkartabilirsiniz. sanırım dediğiniz olmaz
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
262
Bende B sınıfı ehliyet var A2 yi de sınavları geçtim belgeleri almaya kursa gittiğimde E sınıfına yükseltmek için ne yağmam gerektiğini sordum bana o zaman A2 belgelerini emniyete götürme E sınıfının direksiyon sınavına gir A2 ve E belgelerini birlikte götür 1 sefer kart ücreti öde ikisini de hallet dediler. Ancak ikisi de aynı kurstan yani aynı ilçe emniyetine bağlı kurum. Başka bir yere bağlı kurumların işlemlerini ilçe emniyet yapmıyor diye biliyorum. Bunu kursa sorman lazım ama B sınıfını aldığın kursa değil A2 almak istediğin kursa sor ki B sınıfını aldığın kurum oluru varsa da olmaz demesin senin A2 kaydını da almak için...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst