Şöförler odası bu gün açılmayınca işlemleri yapamadık

vergi dairesinden harçları yatırdık 2 kişi (babam - ben) 127 ytl ödedik oraya. 30 de şöförler odası istiyormuş o da pazartesiye kaldı . Sonrada ver elini trafik tescil oradaya 120 ytl kavuşuyoruz artık.
Bu arada motosikletimide satıp hafta içi apache veya ybr hangisi uygun olursa kavuşup viteslerle oynayıp çifte bayram yapacağım
Darısı herkesin başına
