Eh nihayet aldık ehliyetimizi (A2)

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
7
pufff sıra banada gelse hemen... alıversem şu ehliyeti off of :S:S
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bütün polislere korna çalıp sellektör yapıp selam vericem :) Bakalım ne zaman çevirecekler :p
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
84
hayırlı olsun kardeş bende geçen ay kavuştum ve çok rahatladım artık polis görünce frenle vitesi karıştırmıyorum :queen::queen:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Şöförler odası bu gün açılmayınca işlemleri yapamadık :( vergi dairesinden harçları yatırdık 2 kişi (babam - ben) 127 ytl ödedik oraya. 30 de şöförler odası istiyormuş o da pazartesiye kaldı . Sonrada ver elini trafik tescil oradaya 120 ytl kavuşuyoruz artık.

Bu arada motosikletimide satıp hafta içi apache veya ybr hangisi uygun olursa kavuşup viteslerle oynayıp çifte bayram yapacağım :)

Darısı herkesin başına :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst