Egzozun susturucusu kırılmış ve düşmüş Yardımcı olabilirmisiniz ?

Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
76
S.a değerli mt ailesi. Tvs apache motorum var ve shark egzoz taktırmıştım. Susturucusunu sökmeden dün gezmeye çıkmıştım ve döndüğümde susturucunun alyanla sıkılan yerden kırıldığını ve düştüğünü farkettim. İnternetten aldıgım yer dahil araştırmama rağmen susturucu bulamadım.Yardımcı olabilirmisinz
Bulunduğum ilçede trafik bu konuda çok sıkıyor. Ve trafiğe çıkmaıyorum. Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
76
Kasktan oldu sanırım hiç farketmemişim Durup tekrar çalıştırınca farkettim Hava yağmurluydu birde Bi an önce eve var ma telaşındaydeım.
Susturucunun yerine basıt bi sac yaptırdım deldirdim ama berbat bi ses çıkıyor.
hani egzozunu kullanmaktan vazgecen biri varsa yada çıkma egzoz falan varsa ücreti mukabilinde alabilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst