Egzozst

Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160

150lik motorumun sesini yukseltmek istiyorum demistimya bu konuda iste onu dun yaptiedim, gittim egzozcuya ilk olmaz falan egzoz satmak istedi heralde, sonradan altina buyuk delik acalim istedigin zaman vanali kapat ac yaparsin dedi senindir dedim, egzozun altini eriterek liptom ice tea kapagi buyuklugunde delik acip vana koyup kaynatti evet dusuk devirlerde ses cok guzel oldu yalniz hizli hizlanmak isteyince yada 4 5 devirden sonra kotu apaci sesine donusuyor ama dusuk devirlerde giderken tok gur tatloli ses veriyor sanki harley, aslinda gaz verdikce acilan bir egzoz sistemi olaa yuksek devirlerdede guzel ses gelcegine eminim, performans konusunu hissedemedim belki biraz performansdan dusmus olabilir ama ses yuksek olunca ve hizli gidince guzel ses gelmicegi icin hizli gidemiyorum ve bu iyi birsey, simdi ss lerdeki gibi devir arttikca yirtan ciglik atan bir sey olsaydi elimde her surekli devir yapicaktim
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
egzoz_399010.jpg
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ST çok olmuş 125 lik motorun egzozu ile oynayanında i egzoz satanında bu yolla kafamızı s.ken herkesin a..
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
ahahahsh aslında bende türkiyedeki bu egzozun bir çok kullanılan kelimesi olduğuna inat öyle yazmıştım
ST çok olmuş 125 lik motorun egzozu ile oynayanında i egzoz satanında bu yolla kafamızı s.ken herkesin a..
yok hocam kafa ikmiyor öyledir yani heralde hem düşük devirde kullanıyorum ben yüksek devirde kötü cırtlak ses geliyo
Mevzu bahis hangi şişesi tam olarak ? Onemki cunku
1 1.5 lt
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Merhaba vanayi arada bir kapatip aciyprum ilgilenen varsa diye yaziyorum oncelikle zatwn 150 250 cc lik bu cihazlar otobanda kotu egzozu boyle yapinca iyice kotu oluyor, motor yavas hizlaniyo ve cok kotu bktan ses cikiyo ama mahalle arasinda guzel, aslinda motorlu dugmeli olucak daha guzel olur simdilik boyle ac kapat guzel, ama motor sicakken kapatilmiyo, bir son daha yakit artmiyo aslinda azaliyo asil yakit fark etmiyo ama boyle surekli vittes degistirip dusuk devirde kalip yavas hizlaninca yakit azaldi cok degil ama 1 depoda 50 60 km falan daha fazla kullandim
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
30
Üstadlarım Selamlar;
Benim hurdada görüp aşık olduğum topladığım bir Mobylette Bionik'im var.Ve ilk motorum,yaşımda 50 ve sese tahammülüm yok.Ben rahatsız oluyorsam diğer insanlarda rahatsız olur düşüncesiyle egzozt sesini mümkün olduğunca azalmak vaya tamamen kesmek istiyorum.bana egzoztun sezini azaltmak için yapılması gerekeni iç kesit şeması veya çizimini verebilecek var mı ?
Egzost yeni,conta yeni fakat dikiş yerlerinden ve kapak kenarlarından kaçırıyor.Buralar kaynakla kapatılır ama ses kötü.Kapakta içeri giren ince bir boru var,bu boruya 5-6 mm lik sıra sıra delikler açsak,sonrada boğmayacak kadar taşyünü elyafla doldursak ses azalırmı motora zararı olurmu?
Teşekkür ederim.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Üstadlarım Selamlar;
Benim hurdada görüp aşık olduğum topladığım bir Mobylette Bionik'im var.Ve ilk motorum,yaşımda 50 ve sese tahammülüm yok.Ben rahatsız oluyorsam diğer insanlarda rahatsız olur düşüncesiyle egzozt sesini mümkün olduğunca azalmak vaya tamamen kesmek istiyorum.bana egzoztun sezini azaltmak için yapılması gerekeni iç kesit şeması veya çizimini verebilecek var mı ?
Egzost yeni,conta yeni fakat dikiş yerlerinden ve kapak kenarlarından kaçırıyor.Buralar kaynakla kapatılır ama ses kötü.Kapakta içeri giren ince bir boru var,bu boruya 5-6 mm lik sıra sıra delikler açsak,sonrada boğmayacak kadar taşyünü elyafla doldursak ses azalırmı motora zararı olurmu?
Teşekkür ederim.

hocam siz aklınızdakini yapın kesinlikle, motora ne gibi zararı olabilirki çekişten düşerse demekki çok fazla sıkıştırma oluyordur, zaten bu cihazlar eski ve mühendislik harikası değil yani bence o slip boruya delikler açarak deneyin, birde egzozda bir kaçak var mı onu kontrol edin boğazdan falan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst