- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hava aşırı sisli, video'dan anlaşılmıyor.
Gelen duman beyaz-gri arası, kokusuz. Yani klasik koku. Yağı kontrol ettim, temiz ve full. soğutucu sıvısı da tam, acaba motoru dışarıda şiddetli yağmura maruz bırakıyorum diye, filtrede ya da bir yerlerden motor bloğuna su mu giriyor? Genelde motor ısınana kadar geliyor bu duman, sonra kayboluyor. Duman cıkarken sürersem ne performans kaybı var ne de tehdit içeren bir ses. Aynı yani.
https://youtu.be/z9WM9n1NxyA
Bilgisi olan var mı? Sizce neyden kaynaklanıyor olabilir?
Gelen duman beyaz-gri arası, kokusuz. Yani klasik koku. Yağı kontrol ettim, temiz ve full. soğutucu sıvısı da tam, acaba motoru dışarıda şiddetli yağmura maruz bırakıyorum diye, filtrede ya da bir yerlerden motor bloğuna su mu giriyor? Genelde motor ısınana kadar geliyor bu duman, sonra kayboluyor. Duman cıkarken sürersem ne performans kaybı var ne de tehdit içeren bir ses. Aynı yani.
https://youtu.be/z9WM9n1NxyA
Bilgisi olan var mı? Sizce neyden kaynaklanıyor olabilir?
Son düzenleme: