- Konu Yazar
- #1
mesela elimizde bir egzoz var bunun bu motora uyumunu nasıl anlarız? sonuçta egzoz olmayınca performans düşüyor
birde şu isimsiz egzozlar var onlar mı daha güzel ses verir yoksa motorumun orjinal egzozunun boş hali mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------
bunu bilen yok mu? neden cbr600rr için yapılan two brothers egzozu 1000rr a ya da 250r a takamayalım taksak ne olcak?
birde şu isimsiz egzozlar var onlar mı daha güzel ses verir yoksa motorumun orjinal egzozunun boş hali mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------
bunu bilen yok mu? neden cbr600rr için yapılan two brothers egzozu 1000rr a ya da 250r a takamayalım taksak ne olcak?