- Katılım
- 8 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,471
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Öncelikle egzoz hakkında sormak istediğim, 3 yılda herhalde katalizör ve iç çevresinde baya bir kurum oluşmuştur diye düşünüyorum ve bunu temizlemek istiyorum.motorum da bulunan egzozların iç temizliğini nasıl yapabilirim.mesela sadece bir hava tabancası ile bunu yapmak mümkün müdür?
2. sorum ise, şu an motorum da 2 adet 55 watt sis farı 8 adet 3 watt power led ve 55 wattlık orjinal farı mevcut. motor da şu an 12v 12ah akü var, sis farlarını sadece gerektiğinde veya fantezi amaçlı kullanacağım, kullanacağım da mevcut akü bunu kaldırır mı ? bunun yerine 12V 18ah veya 24ah kullanabilir miyim? hoş internet üzerinden baktığım da 12ah üstü motosiklet aküsü pek mevcut değil galiba var olan da sıvı akü sanırım, eğer 12ah üstü bir akü kullanmam gerekiyorsa bunu nerden temin edebilirim.bide araç aküleri ile ups aküleri arasında ne gibi bir fark upsler de araç aküsü kullanan duydum ama aracında ups aküsü kullanan pek duymadım.
cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler..
Öncelikle egzoz hakkında sormak istediğim, 3 yılda herhalde katalizör ve iç çevresinde baya bir kurum oluşmuştur diye düşünüyorum ve bunu temizlemek istiyorum.motorum da bulunan egzozların iç temizliğini nasıl yapabilirim.mesela sadece bir hava tabancası ile bunu yapmak mümkün müdür?
2. sorum ise, şu an motorum da 2 adet 55 watt sis farı 8 adet 3 watt power led ve 55 wattlık orjinal farı mevcut. motor da şu an 12v 12ah akü var, sis farlarını sadece gerektiğinde veya fantezi amaçlı kullanacağım, kullanacağım da mevcut akü bunu kaldırır mı ? bunun yerine 12V 18ah veya 24ah kullanabilir miyim? hoş internet üzerinden baktığım da 12ah üstü motosiklet aküsü pek mevcut değil galiba var olan da sıvı akü sanırım, eğer 12ah üstü bir akü kullanmam gerekiyorsa bunu nerden temin edebilirim.bide araç aküleri ile ups aküleri arasında ne gibi bir fark upsler de araç aküsü kullanan duydum ama aracında ups aküsü kullanan pek duymadım.
cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler..