Egzoz boyadım

Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Motorun egzozu ufaktan paslanmıştı , motip mat siyah sprey boya aldım, mangal falan boyanandan, önce hafif sulu ince zımpara yaptım , biraz sıcak iken 2 kat püskürtme yaptım , 1 saat bekledim , 200 derecede sertleştirin diyordu , onun yerine 10-15 dk gezdim motorla , boyadan dumanlar falan çıktı, sonra bıraktım öyle. Şimdilik renk atması ya da boya kavlaması yok , bakalım ne olacak sonuç?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bir süre dayanır, sonra tekrar tekrar kalan boyayla aynı işlemi yaparsınız :)
Basınçlı su tutmayın biraz daha uzun ömürlü olsun.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Fotoğrafını da buraya koyayım , kullandıkça ne olacak karşılaştırırız.
ACtC-3c2EsZVD90N6kqDzggpfIIwIPmR3zre1fkl17Iv0Kv-kMGDlaMEmEy3dtjJfbRkukYznTE1dsgxW3Tb0EDaQ4nWZrtxZHedtlNG4Eqxh1nBLTdH6gsgCctfDwc4ReyXORidyVlxMb3-fxb851sr2lalAQ=w1606-h904-no
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Renginin açılması normal bence de , bu katman atma işi iyi değil, olmaz inşallah. Orijinal boyası atmıyor ama rengi açılıyor , öyle olsa sıkıntı yok.
 
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
Egzozu sarıya boyama fikri çık aklımdan :mrgreen: zaten istesemde o renk çok sırıtır ama güzel olmuş. Ellerinize sağlık şöyle bir yıl kullanımın ardından sonra halini atarsanız seneye bende boyayabilirim. Konuyu takibe alıyorum.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Bu boyalar onlar zaten. Egzoz veya soba , mangal boyası olarak geçiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst